Nabídka motorů Renaultu Megane Coupe-Cabriolet je velice slušná - můžete vybírat ze stejných motorů jako v případě Meganu hatchback a Coupe. Základním motorem je 1.4 TCe - nenechte se odradit jeho menší velikostí, protože je vybaven turbodmychadlem, které navyšuje výkon a dodává tak velice pěkných 96 kW. K dispozici je také dvoulitrový benzín, který přichází s automatickou převodovkou CVT, pro kterou převody rychlostí představují naprosto bezproblémovou akci. Nejrychlejším z nich je ale 2.0 TCe, který je schopný dosáhnout výkonu 132 kW a točivého momentu 300 Nm, což mu umožňuje akcelerovat z 0 na 100 km / h za 8,6 sekundy. Stejně jako skvělé 118 kW dCi, tento motor přichází pouze ve sportovnější třídě výbavy s označením GT. Pokud byste rádi ušetřili na provozních nákladech, lepší volbou bude jeden z dieselů. Nejhospodárnějším z nich je 1.5 dCi s 81 kilowatty, který ve standardním vybavení přichází s dvojspojkovou automatickou převodovkou EDC. Tato převodovka je podobná DSG převodovce od Volkswagenu, která je navržená způsobem, aby převody byly co nejplynulejší a nejrychlejší. Mezi hlavní benefity však patří efektivita - míra vyprodukovaných CO2 emisí činí 130 g / km a spotřeba paliva 5 l / 100 km. Pro tento Renault je populární volbou motoru 1.9 dCi s 96 kW, který skvěle kombinuje dobrý výkon a hospodárnost - jeho spotřeba dosahuje 5,8 l / 100 km. Jeho akcelerace je velice silná, musíme ale uznat, že je trošku hlučný, a to hlavně při startu, ale po chvilce jízdy se opět zklidní. Nicméně nejpůsobivějším motorem z nabídky Renaultu Megane Coupe-Cabriolet je 2.0 dCi. Disponuje výkonem 118 kW a točivým momentem 380 Nm, díky čemuž zabírá skvěle už v nízkých otáčkách, a zdá se být mnohem lépe zpracovaný než 1.9 dCi. Z 0 na 100 km / h se dostává za 9,4 vteřiny, z čehož byste mohli usoudit, že je docela pomalý, avšak na silnici působí velice hbitě a s plynulou šestistupňovou manuální převodovkou funguje mimořádně dobře. Jedinou kritiku máme na ekonomiku. Spotřeba dCi 160 činí nevýhodných 6,7 l / 100 km a emise CO2 175 g / km jsou dosti vysoké, v porovnání s dieselovými motory od ostatních výrobců, které disponují podobným výkonem. Za jízdy je Megane Coupe-Cabriolet pohodlný, a to možná až příliš. Nijak závratně neupoutá vaši pozornost, ale dobře se ovládá díky přesnému, dobře vyváženému volantu a přívětivým jízdním vlastnostem. Do zatáček vjíždí možná až moc jemně a prospěl by mu větší záběr předních kol, to je ale celkem pochopitelné, protože se rozhodně nejedná o vozidlo, které je navržené k projíždění prudkých zatáček - spíše pro uvolněnou jízdu na dálnici. Sklopení střechy nemá žádný negativní efekt na ovládání a rozhodně se nemusíte bát, že se budete potýkat s vibracemi v kabině při jízdě na drsnějších silnicích a přes retardéry. Toto vozidlo působí velice energicky, ale zároveň také pružně, což zajišťuje velice plynulou jízdu. Hodí se také pro cestování po dálnici, a to hlavně pokud zvolíte jeden z uvolněnějších naftových motorů. Nicméně bez sklopené střechy může být při vyšších rychlostech znatelný hluk větru v její vrchní a zadní části, není však příliš rušivý. Sportovní GT modely dostaly řadu změn, včetně různých vylepšení ovládání. Podvozek byl vylepšen s pomocí divize Renault Sport (a je založen na sportovním podvozku Renaultu Megane Coupe), pohyby volantem jsou mnohem lépe kontrolované a brzdy a kola vozidla jsou také upravená - tak, aby vozidlo lépe zvládalo zatáčky.
80%