Pokud očekáváte velký rozdíl oproti standardnímu Megane hatchbacku, možná budete zklamáni. Kabina nepůsobí nijak speciálně vzhledem k tomu, že se jedná o stylový kabriolet, ale na druhou stranu je naprosto dokonalý, pokud jde o kvalitu a provedení. Použití materiálů příjemných na dotek společně s elegantními ovládacími prvky, včetně ovládání klimatizace, dodává tomuto vozidlu vcelku luxusní nádech. Mezi další prvotřídní funkce patří tlačítko stop / start a bezklíčkové startování. Ale tím nejdůležitějším na Renaultu Megane Coupe Cabriolet je samozřejmě jeho sklopná střecha. Ve skutečnosti se skládá ze dvou skleněných panelů namísto jednoho kusu pevného kovu, což znamená, že kabina působí lehce a vzdušně, i když není sklopená. Sklo je tónované, aby se interiér v létě tolik nenahříval a také se můžeme těšit na stínící roletu, která se stahuje směrem dopředu, ale není upevněna na žádných kolejnicích, takže působí poněkud křehce. Sklápění plně elektrické střechy je hračka. Nemusíte manipulovat s žádnými úchytkami ani madly, jen je potřeba stisknout tlačítko na středové konzoli - na rozdíl od jiných kabrioletů však musí být vozidlo skoro nehybné, aby to fungovalo. Úplné sklopení střechy trvá 21 sekund, což je v rámci podobných kupé kabrioletů jeden z nejlepších časů. Střecha se úhledně sklopí do kufru a navenek je vidět pouze stylový kryt. Další užitečná funkce spočívá v tom, že můžete stisknutím jediného tlačítka stáhnout či vytáhnout všechna čtyři okna zároveň. Se sklopenou střechou (a všemi čtyřmi okny nahoře) je toto vozidlo poměrně klidné a tiché, a to i při vyšších rychlostech. Toho je dosaženo díky větrnému deflektoru, který je umístěn za zadními opěrkami hlavy, aby se snížilo víření a hluk větru. K dispozici je také volitelná síťová větrná clona, kterou lze upevnit za zadní sedadla, čímž se redukuje hluk větru na naprosté minimum. Znamená to, že zadní sedadla nemohou využívat pasažéři, ale to pravděpodobně nebude představovat problém, protože prostor pro nohy je vzadu stejně velice omezený, takže se nehodí pro dospělé - hlavně pokud vepředu sedí relativně vysoký řidič či spolujezdec. Jízdní pozice je dobrá, ačkoliv s viditelností za vozidlo to není až tak slavné. Když střecha není sklopená, je těžké vyměřit, kde končí kufr (i přes to, že součástí standardního vybavení u GT modelů jsou zadní parkovací senzory). To ale bohužel není jediný nedostatek, nijak zvlášť vás nenadchne ani zvláštně řešené stereo a satelitní navigační systém. Ten je obsažen ve standardním vybavení v modelu Dynamique TomTom, ale z nějakého záhadného důvodu není ve výbavě varianty GT. Ani navigace ani stereo není nijak zvlášť uživatelsky přívětivé nebo intuitivní - ovládací prvky pro satelitní navigaci se nacházejí pod řadící pákou, takže není vždycky tak jednoduché udržet oči na silnici, pokud potřebujete změnit její nastavení. Nicméně kufr je dostatečně velký a dosti praktický, a to i se sklopenou střechou. Jeho kapacita činí 417 litrů se střechou nahoře a ačkoliv je po sklopení snížena na 211 litrů, díky nízkému prahu je nakládání a vykládání větších krabic či jiných předmětů jednoduché i bez toho, aniž byste střechu museli vytáhnout zpátky. Výbava od zahájení prodeje (Červenec 2010): Stupeň výbavy Dynamique TomTom má 17-palcová ALU kola, CD stereo s aux vstupem, Bluetooth, klimatizaci, automatické světlomety a stěrače, tempomat, větrný deflektor, startovací kartu s dálkovým ovládáním, panoramatickou skleněnou sklopnou střechu a plně integrovaný satelitní navigační systém Carminat TomTom. Můžete si také dokoupit GT balíček, který zahrnuje unikátní 17-palcová ALU kola, elektricky sklopná zpětná zrcátka, zadní parkovací senzory a přední a zadní sportovní nárazník. Stupeň výbavy GT přidává interiérové a exteriérové vylepšení stylu, včetně unikátního předního nárazníku, zadního nárazníku s aerodynamickým difuzorem, tmavě chromovaného orámování čelního skla, které ladí se zpětnými zrcátky, předních mlhovek, 18-palcových ALU kol, hliníkových pedálů, analogového otáčkoměru, sportovních sedadel, zadních parkovacích senzorů a elektricky sklopných zpětných zrcátek.
80%