Jedinými motory jsou řetězové vačky. Žádné časové pásy, které by se zachytily. A nová technologie. Základní motor je 191g / km CO2, výkonnější 175 je 209g / km a dokonce i automatická je 221g / km. Užitečně pod 226g / km, kde bude VED skočit na příští rok na 415 liber. Požadavky na spotřebu paliva nejsou přehnané, v rozmezí od 39 mph u standardního motoru s manuální převodovkou až do 34 mbar pro automatickou převodovku. Takže pravděpodobně nebudete zklamáni jako mnozí vlastníci naftového vozu Freelander II. Designed by Renault, vyvinutý společností Nissan a postavený společností Samsung v Busanu v Jižní Koreji, projekt H45 (který se stal Koleosem) má spoustu dalších zamyšlených rysů. Řízení předprodukčních vozů je velmi snadné dosáhnout špatného a založit všechna vaše zjištění. Takže to bylo štěstí, že toto startování bylo rozděleno na dva dny se dvěma identickými, ale odlišnými vozy, což nám dalo dvě možnosti získat reprezentativní příklad. Dobrý byl opravdu dobrý. Sladký, volnoběžný, přiměřeně výkonný vznětový motor, i když ne slugger. Motor dosahuje točivého momentu 150 Nm při rychlosti otáčení 1000 ot./min, 300 Nm při 1500 otáčkách za minutu, ale nedosahuje svého maxima 360 Nm až do 2000 otáček za minutu. Při dlouhém přímém pohledu jsme ale viděli 210 km / h na hodinách, což je rychlostí 130 mph a rychlostí 13 mph za oficiální maximální rychlost. Impresivně se cítí velmi stabilní při této rychlosti, bez ohledu na to, co skutečně je. Přilnavost, držení vozu a ovládání jsou velmi dobré pro SUV. To je jen náchylné k zvedání nedotáčivosti, jestliže jdete do rohu příliš rychle a místo vyrovnání auta s větší sílu, budete zvedat. Dejte tomu více fazolí na vrchol a dokud neuděláte opravdu hloupé rychlosti, je to pěkné. Jízda na hrubých marockých tratích byla vynikající. Stejně jako Hyundai Santa Fe. Šestistupňová převodovka se pohybuje poměrně přesně. Není to sladký posun, ale je to v pořádku. Na silnici je každý tak schopný jako X-Trail, což je v tomto sektoru velkou chválu, jen pravděpodobně bude poražen Freelandrem II, a to je sporné. Je to atraktivní, záměrně stylizované, aby bylo neagresivní, což musí být potleskáno. Zepředu to vypadá jako Clio na chůdách, který nikomu neohrozí ani zastraší. A pokud je nejvzdálenější silnice, odkud se můžete dostat mimo silnici, je to obrubník, můžete si ušetřit 1 000 liber a asi 1 míli na galon, když si zvolíte verzi s pohonem dvou kol. To bude klidně pokrčit z hloupých rychlostí a výkopů a vypadat na část bez tažení po zbytečných hnacích hřídelích. Trh vozů D sektoru (hatchbacky typu Mondeo) v Evropě klesá již 10 let. Nicméně, i když politici mohou protestovat, trh s výhradními SUV se neustále zvyšuje. (A hádejte, co se stalo s jedním z těch politiků?)
80%