Zřejmým motorem volby je vznětový motor s objemem 86PS 1.5, protože je to 119g / km, takže v tomto roce je to £ 35pa VED a v příštím roce £ 30, ať už jde o třípodlažní ruční nebo o dvoušlapkový "Quickshift". Další nižší emise jsou DCI 106 na 124g / km, tedy 120 liber v tomto roce až na 90 liber v příštím roce. Dále se jedná o zážehové motory s objemem 1,2 litrů, a to buď turbo nebo turbo, a to jak na 140 g / km, tak i na 120 liber v příštím roce až na 110 liber. A konečně 1.6 s "správným" čtyřstupňovým převodníkem točivého momentu s automatickou převodovkou na 179g / km, tedy letošní 170 Kč a 205 Kč v příštím roce. Myslím, že extra 6 palců dělá skvělý Modus zvládnout lépe. Je to mnohem víc chytřejší a zábavnější, než byste očekávali, že tento typ auta bude. Kombinujte to se slušnou absorpcí hrbolu, dobrým sedením, jasnými nástroji a snadným vstupem a výjezdem a stává se tím docela dobrým důchodovým automobilem. Na jedné straně můžete snadno a snadno dostat starší lidi. Na druhou stranu můžete sklopit sedadla pro nakládání zahradních odpadků na špičku (nebo cokoli jiného, co potřebujete pro 1 454 litrů zavazadlového prostoru) Je to úsporné zatáčení více než 60mpg (z modelu DCI 86). řídit.
60%