60%
Obsah
Řidičské dojmy
Zřejmým motorem volby je vznětový motor s objemem 86PS 1.5, protože je to 119g / km, takže v tomto roce je to £ 35pa VED a v příštím roce £ 30, ať už jde o třípodlažní ruční nebo o dvoušlapkový "Quickshift". Další nižší emise jsou DCI 106 na 124g / km, tedy 120 liber v tomto roce až na 90 liber v příštím roce. Dále se jedná o zážehové motory s objemem 1,2 litrů, a to buď turbo nebo turbo, a to jak na 140 g / km, tak i na 120 liber v příštím roce až na 110 liber. A konečně 1.6 s "…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Gone je chytré zadní sedadlo "Triptic", protože díky rozměru 160 mm většího rozměru Grand Modus nepotřebuje zadní sedadlo, aby se zužovalo, aby se posunovalo dozadu a dopředu. Je zde lepší přístup zezadu, protože zadní dveře jsou také o 160 mm delší. V kombinaci s výškou sedadel a vynikajícím předním přístupem je Grand Modus ideální pro starší lidi nebo pro někoho, kdo potřebuje dobrý vstup a výstup přední a zadní. A samozřejmě, pokud posunete sedadlo zpět, neztratíte místo ve středu stejně jako u sedadla "Triptic", takže Grand Modus zůstane 5místným. Není to však tak univerzální na skládacích lůzkách sedadel. Můžete sklopit po obou stranách opěradla 60/40, ale zcela uvolnit podlahovou plochu, musíte uvolnit těžký posuvný mechanismus sedadla a skládat celou věc dopředu. Tím se uvolní 1 454 litrů nákladového prostoru ve srovnání s 1 283 v standardní délce Modus.
Recenze automobilu
Původní Modus se mi líbil mnohem víc, než jsem očekával. Roztomilý, rádný, praktický a dobrý disk to shrnul. Nyní se Renault roztažil o šest a půl centimetru, což si moc nečte, ale je mnohem větší rozdíl. Renault Modus 1.5 dCi 2004 Silniční test Renault Grand Modus 2008 Silniční test
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Modus se prodloužil o 6 centimetrů déle, takže byl prostornější a lépe se zachoval. 1.5DCI 86 nejlepší motor a 119g / km tak levné daň.
- Drahé ceny. Zadní sedadlo je těžké sklopit.
60%