Nový motor s objemem 175 koní s objemem 175 litrů EU4 FAP je nejvýkonnější naftou své velikosti. Ale nevyhnutelně otáčení knotu zanechal černý otvor v dodávce energie až na 1500 otáček za minutu. Poklepejte pod to a můžete strávit úzkostné vteřiny, které se vjíždějí na kruhové objezdy nebo se otáčejí na hlavní silnice a očekávají, že zrychlení začne. A je to měkká, roly-poly stará věc. Pozastavení je naladěno spíše pro pohodlí, než pro manipulaci, takže se na něj pevně tiskněte a můžete očekávat nedotáčivost po rameni. Takže ne. Je to také obrovské. Takže musíte sami říkat, že pokud mohou lidé řídit kamiony na stejných silnicích jako vy, pak můžete řídit Espace. Jsou to však body, nikoli kritika, protože je to přívětivé. Stejně jako mnozí školní maminky rychle zvyknete na velikost. Je to také ekonomicky přiměřené. Nerozuměl jsem, ale digitální měřidlo typu žebříku se zdálo, že postupně ztrácí příčky velmi pomalu a čtenářka mi připomněla 33,5mpg, což si mohu uvěřit. Všechny modely Renaultu jsou dodávány s volitelným nebo standardním tempomatem v kombinaci s omezovačem rychlosti, který je užitečný pro protiproudy na dálnici, přestože spínač zapnutí / vypnutí vyžaduje, abyste se naklonili dopředu a pod palubní deskou. Zrcadla jsou obrovská, takže můžete snadno sledovat všechno, co přichází za vámi. Bezpečnost by neměla být zapomenuta. Espace má 5hodinový stupeň bezpečnosti při nárazu NCAP pro cestující a v nezávislém testu, kde byl havarován proti systému Land Rover Discovery II, jak Espace, tak i její obyvatelé se zdál nejlepším. V závěru pak, i když má Espace své ctnosti, začne sklouzávat za balíček z hlediska praktičnosti. Nová Galaxy a Chrysler Grand Voyager se Stow & Go porazili v tomto ohledu mrtvou. Přesto je stále snadné pokračovat a zdaleka nejmódnější MPV. A protože to není daleko od konce jeho modelového života, je k dispozici pro některé fantastické slevy. Které to dobře stojí za zvážení.
60%