60%
Obsah
Řidičské dojmy
Nový motor s objemem 175 koní s objemem 175 litrů EU4 FAP je nejvýkonnější naftou své velikosti. Ale nevyhnutelně otáčení knotu zanechal černý otvor v dodávce energie až na 1500 otáček za minutu. Poklepejte pod to a můžete strávit úzkostné vteřiny, které se vjíždějí na kruhové objezdy nebo se otáčejí na hlavní silnice a očekávají, že zrychlení začne. A je to měkká, roly-poly stará věc. Pozastavení je naladěno spíše pro pohodlí, než pro manipulaci, takže se na něj pevně tiskněte a můžete…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Digitální displej rychlosti, digitální otáčkoměr a displej satnav jsou v pořádku před vámi v přímém pohledu na spodní straně obrazovky. Zatímco samotná pomlčka je čínská hádanka otevíracích oddílů, v nichž se mají skladovat rukavice a rukavice. Ale to, co Renault neudělal, je vytvořit hezký tác kdekoli u vašich rukou, na kterém byste mohli položit svůj telefon. Možná proto, že očekávají, že budete používat vlastní telefonní systém Bluetooth. Být velký, tam jsou tašky místností pro sedm dospělých a jejich tašky. Nicméně pět zadních sedadel je místo, kde se Espace začíná prokazovat svůj věk. Vím, že Renault vynalezl koncept MPV s pěti individuálně vyjímatelnými zadními sedadly. Ale to se na to uvízlo a sedadla nedělají nic chytřejšího, jako by zmizeli do podlahy. Pokud chcete nést něco velkého, musíte je nechat v garáži (nebo salonku, pokud nemáte garáž), Renault by měl udělat speciální základnu, abyste mohli používat sedadla doma jako staré auto sedadel, na kterých sedí v Top Gear. Mezi inteligentní možnosti patří nová integrovaná dětská sedačka ISOFIX s postranními rameny, která zabraňuje tomu, aby se mladíci dostali z hlavy, když spí. Zatímco bi-xenonové záďové světlomety se otáčejí kolem koutů namísto ukazování na živé ploty. Dieselový motor 3.0 V6 EU4 s 6stupňovou automatickou převodovkou. A samozřejmě, 90% vozidla je recyklovatelné.
Recenze automobilu
Nejlepší věc na Renault Espace je pohled. Sedíte za panoramatickým čelním sklem, rozbitým pouze dvěma štíhlými pilíři. (Síla je ve sloupcích za nimi.) A vy se díváte na nejstylovější přístrojové zobrazení jakéhokoli auta, které si můžete koupit.
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Plná sada, pohodlná a rafinovaná. Velmi univerzální uspořádání sedmi míst. Vynikající hodnocení havárie.
- Není moc agilní na venkovských cestách. Dieselové motory mohou dát potíže. Problémy s přenosem.
60%
Renault Espace na prodej
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 198 000 km
- Cena
- 25 000 Kč
- Vyrobeno
- 2002
- Tachometr
- 179 000 km
- Cena
- 19 000 Kč
- Vyrobeno
- 2003
- Tachometr
- 96 423 km
- Cena
- 69 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 284 690 km
- Cena
- 59 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 144 190 km
- Cena
- 89 900 Kč
- Vyrobeno
- 2002
- Tachometr
- 179 000 km
- Cena
- 19 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 219 022 km
- Cena
- 106 800 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 157 900 km
- Cena
- 349 000 Kč
- Vyrobeno
- 2001
- Tachometr
- —
- Cena
- 45 000 Kč
- Vyrobeno
- 2000
- Tachometr
- 188 649 km
- Cena
- 35 000 Kč