Clio Renaultsport je překvapivě prostorný a praktický díky pětidveřovému uspořádání. To znamená, že má malé problémy se zdvojnásobením jako rodinný vůz a přístup k zadní lavici je mnohem lepší než jeho soupeři díky extra sadě dveří. Clio také těží z jedné z největších bot ve své třídě s objemem 300 litrů. Kvalita interiéru bohužel není tak skvělá a je tu množství levných a křehkých plastů. Palubní deska sama o sobě není žádným způsobem špatná, přestože pokračuje v nízkých nákladech, ale jako standard jsme měli rád některé měkké dotykové materiály - to je koneckonců prý Premium Clio. Rovněž jsme neměli rád ovladače na volantu, které jsou špinavé a obtížně použitelné. Aby bylo možné dálkově ovládat rádio, musíte použít samostatnou tyč, která je namontována na zadní straně kola. Nejen, že je to bolest, ale je skutečně jednodušší používat dotykovou obrazovku namísto toho, což dělá extra hůl úplně zbytečné. Měli bychom rádi praktičtější rozvržení - podobně jako systém na Fiesta - namísto zastaralého designu, který se cítí jako vybaven lokální garáží jako nápad. Na straně plus jsou sportovní sedadla pohodlná a podpůrná, což je ideální pro dlouhé cesty a jak řidič i cestující vpředu dostanou spoustu prostoru pro hlavu a nohy. K dispozici je také množství cubby díry a kapes, takže si nikdy nechcete skladovat. Také máme rádi infotainmentový systém Renaultu s velkým dotykovým displejem a jednoduchými ovládacími prvky. Na rozdíl od držáku na volantu je systém inteligentní ve svém uspořádání a je snadno použitelný pouze s jedním nebo dvěma ručními akcemi potřebnými pro programování navigačního systému, Bluetooth nebo úpravy rádiového signálu. Ve skutečnosti je standardní vybavení celkově slušné, s 17palcovými hliníkovými koly, Bluetooth, tempomat, volant z kůže a sportovní sedadla, zatímco model Lux přidává do katalogové ceny 1 000 liber a zahrnuje integraci TomTom s dopravními výstrahami, hliník nožních pedálů, barevných zadních oken a ovládacích prvků na volantu.
60%