Je RenaultSport Clio Cup tvrdé jádro nebo měkké? Na jedné straně vás trpí. Nemá žádný aircon, jen obyčejný CD / rádio a žádné fantazie. Dokonce se musíte dostat nahoru a otáčet malými stopkami pro nastavení vnějších zpětných zrcátek. Výfukové znamení napadá vaše ušní brýle. Maximální výkon a točivý moment jsou velmi vysoké v rozsahu otáček, při 7 250 ot / min a 5 500 ot./min. Převodovka je velmi nízká při rychlosti pouze 20 milisekund za 1 000 otáček za minutu. A pokud jste krmili své dno trochu moc, možná byste zjistili, že se nezapadá do úzkých sedadel Recaro. Namísto malého luxusu vám to dává 0-60 za 6,6 sekundy, zrychlení třetího kola, které se nebude trvat déle v den jízdy, ostrým řízením a vynikajícími Brembo čtyřlitrovými třmeny o průměru 315 mm vyvrtané přední kotoučové brzdy. Přesto, okružní okruh, variabilní poměr posilovacího řízení z něj činí zábranu k parkování, variabilní ventil s časovým řetězcem pro vačkové motory předstírá, že je kočička a dokonce i kvalita jízdy je přijatelná. To, co se mi líbí, je, že všechno je z nějakého důvodu, spíše pro show. Otvory v předních křídlech opravdu pomáhají brzdám ochladit. Nosič a přídavný spojler pomáhají udržet jej na cestě. Jak se rychlost vozu zrychluje, řízení se zvětší a umožní vám vědět, které kola se drží. Můžeš si ho vyzkoušet jako odborníka, i když nejsi. A to je totéž. Je to zábavné auto na trati, které můžete rozumně používat na silnici, aniž byste utrpěli ostražitost řídícího řidiče Elise nebo Caterham. S MINI Cooper S nekonkuruje, protože je to o to více rafinovaný a luxusní typ stroje. Je více zaměřený než Focus ST. Méně gitty než Golf GTI. Je těžší než Honda Civic Type R (ačkoli kvalita jízdy je ve skutečnosti lepší). Pohár Clio 197 je zaměřen na stejný chlapec, který před čtyřiceti lety koupil Mini Cooper S, i když jeho účes bude jiný. Myslím, že jeho nejbližšími reálnými konkurenty jsou Fiesta ST185 Mountune. A možná i mnohem dražší MINI Cooper S John Cooper Works.
80%