80%
Obsah
Řidičské dojmy
Je RenaultSport Clio Cup tvrdé jádro nebo měkké? Na jedné straně vás trpí. Nemá žádný aircon, jen obyčejný CD / rádio a žádné fantazie. Dokonce se musíte dostat nahoru a otáčet malými stopkami pro nastavení vnějších zpětných zrcátek. Výfukové znamení napadá vaše ušní brýle. Maximální výkon a točivý moment jsou velmi vysoké v rozsahu otáček, při 7 250 ot / min a 5 500 ot./min. Převodovka je velmi nízká při rychlosti pouze 20 milisekund za 1 000 otáček za minutu. A pokud jste krmili své dno…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Stalo se, že spíše než několik pohonů na aukce a rychlý výbuch po uličkách, jsem uvízl s RenaultSport Clio na více než 500 kilometrů dálnice. A s policejním výstražným spoilerem na zadní straně to znamenalo nerespektování rychlosti 70 km / h při rychlosti 3500 ot / min. Nešlo o očistu. Kvalita a tlumení jízdy mě neuspokojily se snídaní a já jsem mohl zapnout rádio, abych utopil drone. Jednou zvláštností mého auta bylo, že trvá na tom, že jsem měl jen průměr 25-26mp, když jsem ve skutečnosti…
Pokračovat ve čtení interiéru
Závěrečné hodnocení
- Jeden z nejlepších horkých poklopů v okolí, skvělá manipulace a poezie.
- Velmi náročná jízda je nepohodlná, není příjemná, když řídíte provoz.
80%