Pravděpodobně tím nejzajímavějším motorem, který se ve spojení s Renaultem Clio nabízí, je nízkokapacitní benzín - 900cc TCe. Kvůli méně než litrovému objemu se může zdát příliš malý a slabý, ale ve skutečnosti Cliu docela stačí. Jeho výkon dosahuje 66 kW a také má 135 Nm točivého momentu, který je dostupný i při nižších otáčkách, takže na něj nemusíte nijak zvlášť tlačit, abyste z něj dostali slušný výkon. Navíc je v nižších rychlostech příjemně tichý - typický hluk tříválce uslyšíte jedině tehdy, když pojedete na hodně vysoké otáčky. To ale pravděpodobně nebude potřeba, což je velmi dobrá zpráva z hlediska spotřeby paliva. Podle oficiálních údajů se kombinovaná spotřeba rovná 4,3 l / 100 km a i když těchto hodnot v praxi nejspíš nedosáhnete, i tak nebudou příliš vysoké. Jedinou nevýhodou lehkého motoru 900cc je to, jaký má vliv na řízení - je totiž nastavené tak, aby fungovalo v kombinaci s těžším motorem, a ve výsledku působí až moc odlehčeně. Nicméně, když se do hry zapojí systém stop / start a posilovač řízení půjde trošku stranou, vyvážení je o něco lepší. Řazení také není úplně bez chybičky, vyvolává totiž docela neohrabaný a zastaralý dojem, není to ale něco, co by vám při jízdě působilo až takové potíže. Bohužel se s těmito problémy budete potýkat i v případě dieselu dCi s 66 kW, ale jelikož je tento motor těžší, nebude to až tak razantní. Má objem 1.5 litru a navzdory tomu, že má stejný výkon jako benzín, disponuje mnohem vyšším maximálním točivým momentem - konkrétně 220 Nm. Díky tomu se s ním lépe cestuje po dálnicích a silnicích první a druhé třídy - na klikaté silnici je to jak lehčí, tak i příjemnější než v případě 66 kW TCe. V nabídce Renaultu Clio je mimo to také starší 1,2-litrový čtyřválec a novější, 1,2-litrové TCe, které se prodává v kombinaci s automatickou DSG převodovkou a prezentuje je se jako “junior' Renaultsport Clio”. Varianta 1.2 TCe však bohužel patří mezi ty dražší.
80%