Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Porsche

Recenze a test Porsche Panamera 2009

Recenze automobilů Recenze Porsche Recenze Porsche Panamera 2009

100% Porsche Panamera 2009

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Mechanicky Panamera má více společného s Cayenne, protože jeho motor sedí vpředu, s převodovkou bezprostředně za ním - a některé verze mají všechny pohony všech čtyř kol pro lepší trakci a zrychlení. Zpočátku byl Panamera S s 4,8 litrovým motorem V8, který vyvíjí 400 koní a má maximální rychlost 177 km / h a trvá pouhých 5,6 sekundy, aby se pohyboval od 0 do 62 km / h. Panamera 4S přidává pohon všech kol a díky přidaným trakčním krytům 0-62mph za pouhých 5,0 sekundy. A zní skvěle, když to dělá. Standardní převodovka je šestistupňová příručka, kterou společnost Porsche očekává, že bude široce ignorována. Namísto toho navrhuje, že většina kupujících půjde na sedm-rychlostní PDK automatický, který v designovém světě nejprve pro automatické, má zařízení stop / start motoru. Dříve byly tyto věci vidět pouze na ručních automobilech. To funguje bezbolestně, když se pohybuje v provozu, brání příležitostné velmi mírné mechanické třes. Převod změní poměry rychle, i když někdy při startu je spousta otřesů předtím, než se Panamera rozběhne jako oparovaná kočka. Pokud máte hlubší kapsy a potřebujete ještě větší rychlost, pak je Panamera Turbo tou verzí. Využívá stejný motor o objemu 4,8 litru, ale díky přidání turbodmychadla se výkon pohybuje až k hromotlukému 500 koní s kroutícím momentem 700 Nm - neuvěřitelné postavy pro saloon. Převodovka PDK je standardní (naštěstí) a zrychluje z pouhých 4,2 sekundy na 0 - 62 km / h, což je standardní. Je to děsivě rychlý a stále zní skvěle, aniž by bylo příliš velké množství podtrženého sacího hluku ze zadu, což je hrůza 911 Turbo. V červnu 2010 přidala Porsche základní model, který je poháněn 3,6-litrovým benzinovým motorem V6, který vyrábí 300 koní s kroutícím momentem 400 Nm. Jednoduše známý jako "Panamera" je k dispozici také s pohonem čtyř kol, ale právě proto, že je to základní model, je to daleko od špatného vztahu. Je to hladký motor, ale stále má spoustu charakteru a nezaměnitelný Porsche hluk z výfuku. 0-600mph trvá 6,8 sekundy v manuálu při výběru PDK to klesne na 6,3 sekundy. Existuje také ekonomický přínos při výběru PDK, jelikož požadovaná spotřeba klesá z 25.0mpg na 30.4mpg, zatímco emise klesají. Řízení Panamery je spousta protikladů. Můžete si zvolit různá nastavení zavěšení, ale i na těch nejvíce sportovních jízdách opravdu dobře. Řízení je lehké a ostré, rohy jsou bez přesnosti, ale přesto se cítí uvolňující a bez námahy. Verze s pohonem dvou kol jsou v reálném světě poněkud zábavnější, protože jejich limity jsou snadněji dosažitelné, nicméně Turbo zůstává opravdu velmi zvláštní automobil. Panamera se cítí světlo na nohou a důvěra inspirativní pro velké a těžké auto, ale nikdy byste se na něj neuplatnily motoristické klišé, které se zmenšuje kolem řidiče, a šířka Transit van auta znamená, že je spěchá po úzkých uličkách a setkává se něco, co přichází na druhou stranu, tě čeká na vynikající brzdy. To také zní skvěle, jde jako klapačky (zvláště turbo, který unspools jeho 500bhp ve velmi civilizovaném způsobem), je krásně vyrobené a konstruované, plus má spoustu charisma. Velké změny nastaly v září 2011, kdy Porsche přidala verzi Turbo S s (dokonce) větší výkonností - až 550 koní a neuvěřitelným momentem 800 Nm. Výsledkem je od 0-62 km / h za 3,8 sekundy a na Autobahně se dostanete rychlostí 190 km / h. Rychle. Ale skutečný zájem pro mnoho byl start, pokud hybridní a dieselové modely. Posledním z nich je zvláštní zájem. Použitá nafta je 3.0-litrový V6 - ten stejný, který pohání Cayenne stejně jako Audi A8, Volkswagen Phaeton a další. Je to naprosto klidné a rafinované a většinu času je těžké slyšet motor. To znamená, že Porsche pracoval na výfukovém systému, takže při urychlení je hezký sportovní zvuk (spíše než hrubý dieselový hluk). Není to tak tiché, jako je tomu u dieselu Jaguar XJ (také 3.0-litrového V6), ale rozhodně se necítí pomalé s velmi rychlými změnami od osmistupňové převodovky Tiptronic, která je standardně vybavena (spíše než PDK ). Možná není to, co by od Porsche očekávali - i když je to velký salon - ale to dává spoustu smyslu. V každodenní jízdě je stále ještě spousta dostatečně rychlých, s velkým výkonem a dosahuje rychlosti od 50 km / h do 75 km / h za 4,5 sekundy - přibližně stejně jako benzinový model 300 PS V6. Velkou výhodou je ovšem spotřeba paliva s tvrzeným průměrem 43,5 mph a emisemi CO2 pouze 173 g / km. Najednou uživatelé firem a špička řidičů stromů mohou vážně posoudit Porsche. Zároveň byl spuštěn Panamera S Hybrid. To využívá zážehový motor V6 o objemu 3,0 litru, který vyrábí 333 koní vedle elektrického motoru, který přidává dalších 47 koní. Emisí dosahuje pouze 159 g / km, zatímco ekonomika je 41,5 m. Je to impozantní stroj a velké vylepšení na Cayenne Hybridu s větším výkonem a lepším zrychlením.

Porsche Panamera 2009

Interiér

Nazýváme to salon, ale Panamera je technicky hatchback, což znamená slušnou velikost boty a můžete sklopit zadní sedadla pro další nosný prostor, který i když se může zdát nepravděpodobné, činí z Panamery praktičtější než ostatní automobily v této třídě, i když je to na zvláštní jízdě s motocyklem v zádech nebo Fortnum a Masons bránit. V opačném případě je tento velký vůz přísně čtyřmístný, s výborně pohodlnými a podpůrnými sedadly a akrů prostoru pro každého na palubě. Je to lepidlo jako v…

Pokračovat ve čtení interiéru

Porsche Panamera 2009

Recenze automobilu

Po celá léta byla modelová řada Porsche omezena na ikonický model 911. Skvělé auto, ale to znamenalo, že německá firma by se nikdy nemohla rozšířit za hranice drahých dvousedadlových výkonných strojů. Cenově dostupnější Boxster se změnil, po němž následoval Cayman a v posledních letech velký Cayenne - nyní nejoblíbenější model Porsche - ukázal, že Porsche nebyl omezen jen na sportovní automobily. Zpráva, že Porsche by měla postavit čtyřdveřový luxusní sedan, je pro mnohé přesto překvapením,…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Porsche Panamera 2009
  • Porsche Panamera 2009
  • Porsche Panamera 2009
  • Porsche Panamera 2009
  • Porsche Panamera 2009
  • Porsche Panamera 2009
  • Porsche Panamera 2009

Závěrečné hodnocení

  • Skvělý pocit super saloon. Úžasný výkon většiny motorů. Luxusní zdokonalení, ale přesto skvělé pro jízdu. Praktická s velkým bootů a hmotností zadního prostoru.

  • Styling rozděluje názor.

100%

Porsche Panamera na prodej

Porsche Panamera 4S DIESEL 4x4,LED SVĚTLOMETY, MULTI

Porsche Panamera Praha 5 4.0, 310 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2017
  • Tachometr
    50 km
  • Cena
    4 099 000 Kč
Porsche Panamera 4S

Porsche Panamera Praha 4 4.8, 294 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    170 000 km
  • Cena
    590 000 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den zakoupil jsem před časem vůz škoda octavia 2 https://123auta.cz/skoda/octavia/kombi/nafta/16359 v inzerci je psáno že je rok 2002, já mam v T.P. napsano že je to rok 2009, mohu poprosit o info jak je tomu tedy ?“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2363 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1346 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 857 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 815 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 724 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2363
    • Škoda Fabia 1346
    • Volkswagen Golf 857
    • Volkswagen Passat 815
    • Škoda Superb 724
    • Ford Focus 494
    • Hyundai i30 470
    • Volkswagen Touran 438
    • Škoda Kodiaq 365
    • Škoda Karoq 352
    • Kia Cee´d 330
    • Volkswagen Tiguan 330
    • Hyundai Tucson 327
    • Škoda Octavia III 320
    • Škoda Rapid 294
    • BMW Řada 3 294
    • Ford Mondeo 287
    • Renault Mégane 286
    • Ford Transit 285
    • Opel Astra 285
    • Škoda Scala 272
    • Dacia Duster 250
    • Kia Sportage 248
    • Peugeot 308 242

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7608
    • Volkswagen 3957
    • Ford 2429
    • Peugeot 1736
    • Hyundai 1504
    • Renault 1368
    • Citroën 1224
    • Opel 1220
    • BMW 1077
    • Mercedes-Benz 993
    • Kia 927
    • Audi 885

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing