Mechanicky Panamera má více společného s Cayenne, protože jeho motor sedí vpředu, s převodovkou bezprostředně za ním - a některé verze mají všechny pohony všech čtyř kol pro lepší trakci a zrychlení. Zpočátku byl Panamera S s 4,8 litrovým motorem V8, který vyvíjí 400 koní a má maximální rychlost 177 km / h a trvá pouhých 5,6 sekundy, aby se pohyboval od 0 do 62 km / h. Panamera 4S přidává pohon všech kol a díky přidaným trakčním krytům 0-62mph za pouhých 5,0 sekundy. A zní skvěle, když to dělá. Standardní převodovka je šestistupňová příručka, kterou společnost Porsche očekává, že bude široce ignorována. Namísto toho navrhuje, že většina kupujících půjde na sedm-rychlostní PDK automatický, který v designovém světě nejprve pro automatické, má zařízení stop / start motoru. Dříve byly tyto věci vidět pouze na ručních automobilech. To funguje bezbolestně, když se pohybuje v provozu, brání příležitostné velmi mírné mechanické třes. Převod změní poměry rychle, i když někdy při startu je spousta otřesů předtím, než se Panamera rozběhne jako oparovaná kočka. Pokud máte hlubší kapsy a potřebujete ještě větší rychlost, pak je Panamera Turbo tou verzí. Využívá stejný motor o objemu 4,8 litru, ale díky přidání turbodmychadla se výkon pohybuje až k hromotlukému 500 koní s kroutícím momentem 700 Nm - neuvěřitelné postavy pro saloon. Převodovka PDK je standardní (naštěstí) a zrychluje z pouhých 4,2 sekundy na 0 - 62 km / h, což je standardní. Je to děsivě rychlý a stále zní skvěle, aniž by bylo příliš velké množství podtrženého sacího hluku ze zadu, což je hrůza 911 Turbo. V červnu 2010 přidala Porsche základní model, který je poháněn 3,6-litrovým benzinovým motorem V6, který vyrábí 300 koní s kroutícím momentem 400 Nm. Jednoduše známý jako "Panamera" je k dispozici také s pohonem čtyř kol, ale právě proto, že je to základní model, je to daleko od špatného vztahu. Je to hladký motor, ale stále má spoustu charakteru a nezaměnitelný Porsche hluk z výfuku. 0-600mph trvá 6,8 sekundy v manuálu při výběru PDK to klesne na 6,3 sekundy. Existuje také ekonomický přínos při výběru PDK, jelikož požadovaná spotřeba klesá z 25.0mpg na 30.4mpg, zatímco emise klesají. Řízení Panamery je spousta protikladů. Můžete si zvolit různá nastavení zavěšení, ale i na těch nejvíce sportovních jízdách opravdu dobře. Řízení je lehké a ostré, rohy jsou bez přesnosti, ale přesto se cítí uvolňující a bez námahy. Verze s pohonem dvou kol jsou v reálném světě poněkud zábavnější, protože jejich limity jsou snadněji dosažitelné, nicméně Turbo zůstává opravdu velmi zvláštní automobil. Panamera se cítí světlo na nohou a důvěra inspirativní pro velké a těžké auto, ale nikdy byste se na něj neuplatnily motoristické klišé, které se zmenšuje kolem řidiče, a šířka Transit van auta znamená, že je spěchá po úzkých uličkách a setkává se něco, co přichází na druhou stranu, tě čeká na vynikající brzdy. To také zní skvěle, jde jako klapačky (zvláště turbo, který unspools jeho 500bhp ve velmi civilizovaném způsobem), je krásně vyrobené a konstruované, plus má spoustu charisma. Velké změny nastaly v září 2011, kdy Porsche přidala verzi Turbo S s (dokonce) větší výkonností - až 550 koní a neuvěřitelným momentem 800 Nm. Výsledkem je od 0-62 km / h za 3,8 sekundy a na Autobahně se dostanete rychlostí 190 km / h. Rychle. Ale skutečný zájem pro mnoho byl start, pokud hybridní a dieselové modely. Posledním z nich je zvláštní zájem. Použitá nafta je 3.0-litrový V6 - ten stejný, který pohání Cayenne stejně jako Audi A8, Volkswagen Phaeton a další. Je to naprosto klidné a rafinované a většinu času je těžké slyšet motor. To znamená, že Porsche pracoval na výfukovém systému, takže při urychlení je hezký sportovní zvuk (spíše než hrubý dieselový hluk). Není to tak tiché, jako je tomu u dieselu Jaguar XJ (také 3.0-litrového V6), ale rozhodně se necítí pomalé s velmi rychlými změnami od osmistupňové převodovky Tiptronic, která je standardně vybavena (spíše než PDK ). Možná není to, co by od Porsche očekávali - i když je to velký salon - ale to dává spoustu smyslu. V každodenní jízdě je stále ještě spousta dostatečně rychlých, s velkým výkonem a dosahuje rychlosti od 50 km / h do 75 km / h za 4,5 sekundy - přibližně stejně jako benzinový model 300 PS V6. Velkou výhodou je ovšem spotřeba paliva s tvrzeným průměrem 43,5 mph a emisemi CO2 pouze 173 g / km. Najednou uživatelé firem a špička řidičů stromů mohou vážně posoudit Porsche. Zároveň byl spuštěn Panamera S Hybrid. To využívá zážehový motor V6 o objemu 3,0 litru, který vyrábí 333 koní vedle elektrického motoru, který přidává dalších 47 koní. Emisí dosahuje pouze 159 g / km, zatímco ekonomika je 41,5 m. Je to impozantní stroj a velké vylepšení na Cayenne Hybridu s větším výkonem a lepším zrychlením.
100%