Nazýváme to salon, ale Panamera je technicky hatchback, což znamená slušnou velikost boty a můžete sklopit zadní sedadla pro další nosný prostor, který i když se může zdát nepravděpodobné, činí z Panamery praktičtější než ostatní automobily v této třídě, i když je to na zvláštní jízdě s motocyklem v zádech nebo Fortnum a Masons bránit. V opačném případě je tento velký vůz přísně čtyřmístný, s výborně pohodlnými a podpůrnými sedadly a akrů prostoru pro každého na palubě. Je to lepidlo jako v zadní části a nádherně kosící, ale zadní dráma je vpředu. Spíše než systém BMW iDrive ve stylu BMW, Porsche opustil opačnou cestu a většinu hlavních funkcí vydal tlačítko umístěné na velkém centrálním stohu, který běží po celé délce kabiny. Teoreticky to zní jako by to bylo přetížení tlačítek, ale skutečně funguje dobře a jakmile budete pracovat tam, kde jsou klíčové spínače, je to jednodušší než navigace v menu a dílčích menu s číselníkem. Panamera může být velkým salonem, ale přesto se zaměřuje na řidiče s výbornou jízdní polohou a ovládáním kolem. Přístrojová skupina má pět hezkých velkých číselníků - ačkoli jeden z nich je vlastně digitální displej a může být změněn na všechno, co chcete z palubního počítače - na velmi užitečné - mapu satelite nav. Neexistuje žádný odklon od skutečnosti, že je to velký, široký (více než šest stop) a spíše squat saloon a jako výsledek jeho silné pilíře a sklopná skleněná zadní stěna dělají zadní tři čtvrtiny vidění docela strašné. Ale to je jedna z mála kritik. Interiér je spíše luxusní prostor, který dokáže vypadat efektivně, moderní a dekadentní ve stejnou dobu. Celé auto je opravdu pěkně vyrobené, s malými mezerami na panelu, velkou pozorností k detailu a druhem úpravy, které je tak drahé, jak by to mělo mít.
100%