Macan může být SUV, ale stále je to opravdu Porsche. Například, vezměte ji na zametání, zkroucení silnice a to vám nechá nepohodlí, protože jeho odpružení spájí dobrou jízdní kvalitu s vynikající kontrolou těla. Vskutku se rozevírají jen rohy a navíc se díky standardní pohonu všech kol a velkých pneumatik dováží důvěru. A přesto, přes značnou technologii zabudovanou do podvozku, existuje spousta skutečné světové zpětné vazby skrz podvozek. To znamená, že řízení je přesné, což dává Macanu pocit poise, který je vzácný v jakémkoli automobilu, natož velký SUV. Přesto, od cesty zkroucení B, Macan se stane klidným, civilizovaným a velice snadným řízením. Vylepšení je také špičkovým záběrem a standardně je uvolněná sedm-rychlostní automatická převodovka PDK. PDK je snadné po většinu času, přesto reaguje, když se dostanete do ruky. Všechny varianty modelu Macan lze specifikovat s volitelným doplňkem Sport Chrono Pack známým z ostatních modelů Porsche. To přidává stopky pro časovací kola, pokud je to váš druh zábavy, a také obsahuje tlačítko Sport Plus, které ostrohluje odezvu škrticí klapky a zvyšuje omezovač otáček. Přidá také systém řízení spouštění pro rychlejší zrychlení z přerušení. Volitelné jsou také uhlíkové keramické brzdy, které poskytují lepší brzdný výkon a menší brzdění při těžkém používání. Porsche Torque Vectoring je volitelně také k dispozici a poskytuje přesnější řízení. To také zvyšuje stabilitu těla při vysokých rychlostech, ale není jen gadget pro běžné závodníky, protože to dělá skutečný rozdíl v zasněžených nebo ledových podmínkách. I přes to, že je vozidlo s pohonem všech kol - a přesto, že je to off-road gizmos jako řízení svahu - Macan je více doma na silnici než v nečistotě. Řekněme, že se bude vyrovnávat s polí a tratí poměrně dobře, zvláště pokud je vybaveno volitelným vzduchovým odpružením, které lze použít k zvýšení výšky po stisknutí tlačítka. K dispozici je jedna volba naftového motoru ve verzi 3.0 litru V6, která produkuje točivý moment 258PS a 580Nm. Je to pravděpodobně ten nejlepší kousek v nabídce, protože nabízí působivý výkon, přesto je přiměřeně skromný a ovládá 44,8 megapixelů. Na zvláštní objednávku je k dispozici levnější, dvoulitrový čtyřtaktní benzinový motor. Řada benzinů je vybavena 3,0 litrovým modelem S o objemu 340 koní a benzinovým benzinem o objemu 400 koní s objemem 3,6 litru. Ta druhá nabízí velkou rychlost, při rychlosti 0-62 mil / h se postará o 4,8 sekundy a maximální rychlost 165 km / h. Bohužel má nezdravou chuť na pohonné hmoty, v papírové podobě pracuje na 30,7mpg a značně méně v reálném světě. Pro většinu kupujících bude méně výkonný model S dělat trik. Je to stále rychlý, s rychlostí 0-62 mil za hodinu odeslanou za 5,4 sekundy a maximální rychlostí 158 mil za hodinu, avšak oficiální ekonomika je o něco lepší u 31,4 mpg a je znatelně levnější. Jeli jsme na motorovou naftu - je to poměrně rychlé a levnější u čerpadel.
100%