Standardní Cayman byl zpočátku dostupný s motorem o objemu 2,7 litru o objemu 245 koní, který mu dává 6,1 sekundy rychlosti 0 - 62 km / h - dostatečně rychlý, ale poměrně běžný podle standardů společnosti Porsche. Je to stále dobrý motor a sdílí stejný charakteristický hluboký zvuk, který produkují všechny motory Porsche. To je dáno skutečností, že je to boxerový motor, který v podstatě znamená, že sedí horizontálně spíše než svisle. Vzhledem k tomu, že neexistují turbodmychadla ani kompresory, je dodávka energie velmi konzistentní v celém rozsahu otáček a plynulá pětistupňová manuální převodovka z něj dělá radost. Nicméně, pokud chcete výkon, Cayman S je model, který chcete jít. Je poháněn motorem o objemu 3,4 litru s výkonem 295 koní a zvláštní výkon je jistě patrný zejména při vyšších otáčkách nebo při odklonu od pomalých rohů. Výkony 0-62 km / h mají 5,4 sekundy a mají více točivého momentu spolu se šestistupňovou převodovkou. Na začátku roku 2009 byly oba motory vylepšeny novou technologií, díky níž jsou nejen výkonnější, ale i efektivnější. Cayman je nyní poháněn motorem s výkonem 2,9 litru a výkonem 265 koní, a to znamená, že klesá doba klesání o 0,6 km / h na 5,8 sekundy. To nemusí vypadat hodně na papíře, ale Cayman se nyní cítí mnohem víc jako výkon Porsche se smysluplnějším výkonem. Ale navzdory tomuto zvýšení výkonu je ekonomika skutečně lepší, zatímco emise CO2 klesají. Skutečnou hvězdou sestavy motoru je 3,4-litrový motor Cayman S, který dodává výkon 320 koní. Je to ohromující motor a cítí se citlivější a pružnější než dříve, bezpochyby díky novému systému přímého vstřikování paliva. Dodatečná síla přináší čas 0-62 mil / h na pouhých 5,2 sekundy - v blízkosti území 911. Navzdory tomuto úžasnému výkonu má model Cayman S průměrnou spotřebu paliva 29.7mpg - což je impozantní výsledek, protože se jedná o motor s více než 300bhp. Porsche také uvedla do provozu novou poloautomatickou převodovku v Caymanu, která nahradí tiptronic S, který byl dříve k dispozici. Volal PDK (nebo Porsche-Doppelkupplungsgetriebe v plném rozsahu!), Používá dva spojky, které poskytují neuvěřitelně rychlé a bezproblémové změny. Je to velmi chytrý systém, jelikož jedna spojka předem vybírá rychlost před tím, než se dokonce změní, takže mezi posuny je téměř žádná mezera. Velkou výhodou je, že je dokonce rychlejší než s běžnou manuální převodovkou nebo automatickou převodovkou převodníku kroutícího momentu. Je to tak dobré, že poskytuje (částečně) rychlejší zrychlení než manuální a lepší ekonomika. PDK je k dispozici s volitelným doplňkem Sports Chrono Plus s funkcí Launch Control. To vám umožní dosáhnout maximálního zrychlení ze stálého startu a také strategii Race Track Gearshift pro nejrychlejší možné změny rychlosti. Výsledkem je zkrácení času o 0,2 s. Na cestách je okamžitě zřejmé, že Cayman je skvělé sportovní auto. Zvláštní je od okamžiku, kdy otočíte klíč a slyšíte, jak se tento úžasný šestý motor roztříští s hlubokým prachem z výfuku. Je k dispozici i volitelný sportovní výfukový systém, který dále rozšiřuje zvukový zvuk. Hnací poloha je perfektní s nízkým posunutým sedadlem a všechna ovládání, jako je spojka a plyn, jsou pečlivě vážená. Cayman skutečně přichází na své vlastní na hladkých zkroucených silnicích, pomáhá napjatá karoserie, vynikající úchop a skvělé řízení. Potřebujete jen malé vstupy v zákrutách, zatímco dokonalá rovnováha, díky tomu, že Cayman je středem motoru, znamená, že je to vůz, který se opravdu lichoří. Je to neuvěřitelně obohacující, aniž by vás mohlo zastrašit, na rozdíl od některých vysoce výkonných vozů tohoto typu - dokonce i ti, kteří nikdy neprovozovali Porsche, najdou Cayman jednoduché se s ním vyrovnat. To dělá Cayman skvělý všichni rounder. Je snadné řídit a poslouchat při nízkých rychlostech, takže jízda ve městech nebo v rušné dopravě není únavná, zatímco radostně projíždí na dálnici s minimálním hlukem. Jízda je pevná - jak byste očekávali na výkonném autě. Standardní Cayman s menšími 17palcovými slitinami je o něco lepší, ale stále se potýká s hrubými silničními plochami, nicméně na hladší asfalt je to potěšení.
100%