Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Porsche

Recenze a test Porsche Cayenne 2010

Recenze automobilů Recenze Porsche Recenze Porsche Cayenne 2010

100% Porsche Cayenne 2010

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Může to být velký 4x4, ale za volantem, Cayenne se cítí jako správné sportovní auto Porsche. Řízení je přesné a ačkoli by to mohlo dělat s trochu víc pocit, je to víc, než byste očekávali od "off-roader" - tlačit do rohu a to ukazuje neuvěřitelné poise a agility pro to, co je dvou-tuna vozidlo. Standardní nastavení zavěšení je také velmi účinné, zejména pokud jde o zabránění pohybu rolí v rohu, přesto je stále pohodlná. Je pravda, že je viditelnější pevnější než jiné 4x4, ale je to impozantně odpouštějící a dobře se dotýká drsných povrchů. Ve skutečnosti, i když je to off-roader výkon, je úžasně rafinovaný a dokonce i při rychlostech Autobahn, dochází k minimálnímu vniknutí z hluku větru nebo silnice. Stejný pocit kvality přenáší i motory, od modelů až po špičkový model Turbo S. Model "base" je benzinový motor V6 o objemu 3,6 litru s výkonem 300 koní (jediná verze je vybavena šestistupňovou manuální převodovkou jako standard, spíše než osmi-rychlostní Tiptronic automatické na zbývající části rozsahu), ale většina lidí si vybere vynikající 3,0-litru V6 TDI diesel. Může to být nejméně výkonný motor v rozmezí 240 koní, ale díky 550 Nm je stejně rychlý jako benzin V6 od 0 do 62 km / h, přičemž je 7,8 sekundy. Porsche také pracoval na snížení hmotnosti v Cayenne, který má přínos jak pro manipulaci, tak i pro ekonomiku. V důsledku toho se motorová nafta může vrátit v průměru o 38,2 mpg s odpovídajícími emisemi CO2 195 g / km. V roce 2014 byl Cayenne D vylepšen s výkonem zvýšeným na 262PS a točivým momentem 580Nm. Tato rychlost klesá o půl sekundy o 0-62 mil / hod, nicméně nejvýznamnější změnou je ekonomika s údajným číslem 41,5 mil. Na cestě se Cayenne D rozhodně necítí jako špatný vztah v rodině. Ve skutečnosti je jeho bezproblémová schopnost dosáhnout tempa a hluboká motorová poznámka z něj dělají perfektní motor pro tento Porsche, zvláště pokud jde o dálkové dálniční řízení. Ale velkým místem pro druhé Cayenne je představení hybridního modelu. To využívá 3.0-litrový přeplňovaný motor V6 kombinovaný s elektrickým motorem, který dohromady vytváří točivý moment 380PS a 580Nm. Je to identické se systémem, který je používán v modelu Volkswagen Touareg a jistě dodává výkon s dobou 6,5 sekundy. Samozřejmě skutečné výhody jsou emise CO2 193g / km a hospodárnost 34,4mpg. Nicméně, i když je to zrychlené, v každodenním řízení je Hybrid poněkud zklamáním. Musí se pracovat poměrně tvrdě, aby se dosáhlo slušného tempa a často je nutno provokovat, což pak vede k vysokým otáčkám, kdy motor zní trochu namáhavě spíše než sportovně. Použitá technologie je však stále velmi chytrá. Při nízkých rychlostech elektromotor pohání vozidlo - v naprosto mimořádném tichu - až do rychlosti 37 mph, zatímco pokud chcete rychlejší zrychlení, elektromotor a motor pracují společně a poskytují další zvýšení. V roce 2015 to bylo nahrazeno E-hybridem. Je to nejčistší motor v dosahu, který vydává jen 79 g / km CO2 - takže je zdarma k dani. Oficiální ekonomika je 69,2 mpg a je zde přibližně 22 kilometrů jako čistě elektrické vozidlo. Přesto, navzdory zeleným pověřením vozu, je schopen zrychlit z 0-62 mil za hodinu v Boxsteru, který se obává o 5,9 sekundy. Maximální rychlost je 151 mph. Výkon je dobrý dokonce i v čistě elektrickém režimu, s dostatečným tempem na šťastnou plavbu na rychlostních silnicích. Pokud chcete být obzvlášť laskaví k planetě nebo pokud jedete v rušném městě, je možné vynutit auto, aby běželo jako čistě elektrický vůz, ačkoli motor bude stále stříhat, pokud stisknete pedál akcelerace dost. Ale skutečnou hvězdou show Cayenne je vznešená verze Turbo S. Je nesporný, a to i ve srovnání se zbytkem rozsahu, ale je to také velmi odlišné zvíře. Poháněný monstrózní 4,8-litrovou verzí V8, to zní obrovsky při startu, což je jen náznak jeho obrovského výkonu. Velká jednotka vyvinula 570PS a 800Nm točivého momentu, ale čísla na papíře říkají pouze polovinu příběhu. Opravdu je to opojné auto, které řídí hromovým výkonem a skvělým hrdým motorem. Zastaví se rychlostí 62 km / h za pouhých 4,1 sekundy a naprosté zrychlení je bleskově rychlé, což z něj činí opravdu skvělý sportovní vůz. Cayenne Turbo S je standardně dodáván s pneumatickým zavěšením a Porsche Active Suspension Management. Jedná se o adaptivní systém s různými nastaveními zátěže - normální, komfortní a sportovní - které odpovídajícím způsobem zpevňují nebo změkčují. Standardní nastavení je dostatečné pro každodenní jízdu, ale pokud se chcete věnovat více zážitkům v zákrutách, můžete se rozhodnout pro sportovní mód, který podnikům podstatně rozšiřuje - i když se to cítí trochu drsně. K dispozici je také samostatné sportovní tlačítko, díky němuž řízení a škrticí klapka reagují více a mění posuny automatické převodovky.

Porsche Cayenne 2010

Interiér

Zatímco exteriér druhého Cayenne může vypadat známý ve srovnání s originálem, interiér je úplně jiný. Je jasné, že se jedná o oblast, na níž se Porsche zaměřuje, aby jí pomohl vyjít z konkurence a byl to obrovský úspěch. Má skutečně charakteristický pocit a díky velkému počtu barev, koberců a povrchových úprav je možné mít téměř zakázkovou kajutu. Návrh a uspořádání jsou ovlivněny Porsche Panamera a nejvýraznějším prvkem je vysoko umístěná, široká centrální konzola. To pomáhá Cayenne získat…

Pokračovat ve čtení interiéru

Porsche Cayenne 2010

Recenze automobilu

Zatímco Porsche může být nejlépe známý pro své vysoce výkonné sportovní vozy, originální model Porsche Cayenne je ve skutečnosti nejprodávanějším modelem firmy vůbec. Kombinace 4x4 prakticity s manipulací s Porsche, zdá se, že našel spoustu fanoušků. Tato druhá generace Porsche Cayenne staví na tom se všemi zlepšeními, a to zejména v kabině, která má ještě vyšší vzhled. Je také lehčí než původní model, který má výhody pro ovládání a efektivitu. Úspory paliva se zlepšily o zhruba 20 procent a…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Porsche Cayenne 2010
  • Porsche Cayenne 2010
  • Porsche Cayenne 2010
  • Porsche Cayenne 2010
  • Porsche Cayenne 2010
  • Porsche Cayenne 2010
  • Porsche Cayenne 2010

Závěrečné hodnocení

  • Vylepšený sportovními vozy. Skvělý výkon. Nízké emise z hybridní verze. Stylová a vysoce kvalitní kabina. Frugal nafta.

  • Hybridní nejsou tak dobré jako ostatní motory.

100%

Porsche Cayenne na prodej

Porsche Cayenne DIESEL 3.0 4x4

Porsche Cayenne Pardubice 3.0, 193 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2015
  • Tachometr
    —
  • Cena
    1 150 000 Kč
Porsche Cayenne 4.5i V8 Turbo,šíbr,velmi hezký

Porsche Cayenne Praha 7 4.5, 331 kW, inz_benzin, suv

  • Vyrobeno
    2003
  • Tachometr
    200 000 km
  • Cena
    199 990 Kč
Porsche Cayenne 3.0d,PANORAMA sSTAV NOVEHO

Porsche Cayenne Říčany 3.0, 180 kW, inz_nafta, van

  • Vyrobeno
    2012
  • Tachometr
    115 000 km
  • Cena
    1 359 000 Kč
Porsche Cayenne 4.8i.Navi.Tv.S.kn.Ex.stav

Porsche Cayenne Kutná Hora 4.8, 283 kW, inz_benzin, suv

  • Vyrobeno
    2008
  • Tachometr
    170 334 km
  • Cena
    339 000 Kč
Porsche Cayenne 9PZ

Porsche Cayenne Dvůr Králové Nad Labem 3.6, 213 kW, inz_benzin, kombi

  • Vyrobeno
    2008
  • Tachometr
    192 000 km
  • Cena
    249 000 Kč
Porsche Cayenne 4.5 V8 Turbo Sport Packet

Porsche Cayenne Plzeň 4.5, 331 kW, inz_benzin, suv

  • Vyrobeno
    2004
  • Tachometr
    277 203 km
  • Cena
    209 000 Kč
Porsche Cayenne S 294 kW 1 majitel nové v CZ

Porsche Cayenne Ostrava 4.8, 294 kW, inz_benzin, suv

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    199 000 km
  • Cena
    597 000 Kč
Porsche Cayenne 3,0 d

Porsche Cayenne Znojmo 3.0, 180 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    0
  • Tachometr
    201 982 km
  • Cena
    820 000 Kč
Porsche Cayenne 3.0 Diesel

Porsche Cayenne České Budějovice 3.0, 180 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    156 153 km
  • Cena
    589 900 Kč
Porsche Cayenne 3.0D, Navi, DVD, Xenon

Porsche Cayenne Říčany U Prahy 3.0, 180 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2013
  • Tachometr
    154 000 km
  • Cena
    569 000 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den, jaké rozvody má Honda Jazz 1,3, 73 kW, GE, rok výroby 2009 a po kolika km by se měly preventivně měnit? Děkuji předem za odpověď. Andres“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2202 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1308 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 803 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 773 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 707 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 040 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Kia Cee´d

      Kia Cee´d od 4 440 Kč 1.5 GDi, 103 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2202
    • Škoda Fabia 1308
    • Volkswagen Golf 803
    • Volkswagen Passat 773
    • Škoda Superb 707
    • Ford Focus 548
    • Hyundai i30 402
    • Volkswagen Touran 384
    • Škoda Octavia III 334
    • Renault Mégane 330
    • Volkswagen Tiguan 326
    • BMW Řada 3 322
    • Ford Mondeo 319
    • Kia Cee´d 305
    • Opel Astra 301
    • Škoda Kodiaq 295
    • Ford Transit 284
    • Škoda Rapid 271
    • Škoda Karoq 267
    • Hyundai Tucson 235
    • BMW Řada 5 227
    • Peugeot 308 225
    • Audi A4 223
    • Škoda Scala 222

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7151
    • Volkswagen 3740
    • Ford 2432
    • Peugeot 1638
    • Renault 1376
    • Hyundai 1304
    • BMW 1124
    • Opel 1119
    • Citroën 1070
    • Mercedes-Benz 1014
    • Audi 971
    • Kia 824

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing