Může to být velký 4x4, ale za volantem, Cayenne se cítí jako správné sportovní auto Porsche. Řízení je přesné a ačkoli by to mohlo dělat s trochu víc pocit, je to víc, než byste očekávali od "off-roader" - tlačit do rohu a to ukazuje neuvěřitelné poise a agility pro to, co je dvou-tuna vozidlo. Standardní nastavení zavěšení je také velmi účinné, zejména pokud jde o zabránění pohybu rolí v rohu, přesto je stále pohodlná. Je pravda, že je viditelnější pevnější než jiné 4x4, ale je to impozantně odpouštějící a dobře se dotýká drsných povrchů. Ve skutečnosti, i když je to off-roader výkon, je úžasně rafinovaný a dokonce i při rychlostech Autobahn, dochází k minimálnímu vniknutí z hluku větru nebo silnice. Stejný pocit kvality přenáší i motory, od modelů až po špičkový model Turbo S. Model "base" je benzinový motor V6 o objemu 3,6 litru s výkonem 300 koní (jediná verze je vybavena šestistupňovou manuální převodovkou jako standard, spíše než osmi-rychlostní Tiptronic automatické na zbývající části rozsahu), ale většina lidí si vybere vynikající 3,0-litru V6 TDI diesel. Může to být nejméně výkonný motor v rozmezí 240 koní, ale díky 550 Nm je stejně rychlý jako benzin V6 od 0 do 62 km / h, přičemž je 7,8 sekundy. Porsche také pracoval na snížení hmotnosti v Cayenne, který má přínos jak pro manipulaci, tak i pro ekonomiku. V důsledku toho se motorová nafta může vrátit v průměru o 38,2 mpg s odpovídajícími emisemi CO2 195 g / km. V roce 2014 byl Cayenne D vylepšen s výkonem zvýšeným na 262PS a točivým momentem 580Nm. Tato rychlost klesá o půl sekundy o 0-62 mil / hod, nicméně nejvýznamnější změnou je ekonomika s údajným číslem 41,5 mil. Na cestě se Cayenne D rozhodně necítí jako špatný vztah v rodině. Ve skutečnosti je jeho bezproblémová schopnost dosáhnout tempa a hluboká motorová poznámka z něj dělají perfektní motor pro tento Porsche, zvláště pokud jde o dálkové dálniční řízení. Ale velkým místem pro druhé Cayenne je představení hybridního modelu. To využívá 3.0-litrový přeplňovaný motor V6 kombinovaný s elektrickým motorem, který dohromady vytváří točivý moment 380PS a 580Nm. Je to identické se systémem, který je používán v modelu Volkswagen Touareg a jistě dodává výkon s dobou 6,5 sekundy. Samozřejmě skutečné výhody jsou emise CO2 193g / km a hospodárnost 34,4mpg. Nicméně, i když je to zrychlené, v každodenním řízení je Hybrid poněkud zklamáním. Musí se pracovat poměrně tvrdě, aby se dosáhlo slušného tempa a často je nutno provokovat, což pak vede k vysokým otáčkám, kdy motor zní trochu namáhavě spíše než sportovně. Použitá technologie je však stále velmi chytrá. Při nízkých rychlostech elektromotor pohání vozidlo - v naprosto mimořádném tichu - až do rychlosti 37 mph, zatímco pokud chcete rychlejší zrychlení, elektromotor a motor pracují společně a poskytují další zvýšení. V roce 2015 to bylo nahrazeno E-hybridem. Je to nejčistší motor v dosahu, který vydává jen 79 g / km CO2 - takže je zdarma k dani. Oficiální ekonomika je 69,2 mpg a je zde přibližně 22 kilometrů jako čistě elektrické vozidlo. Přesto, navzdory zeleným pověřením vozu, je schopen zrychlit z 0-62 mil za hodinu v Boxsteru, který se obává o 5,9 sekundy. Maximální rychlost je 151 mph. Výkon je dobrý dokonce i v čistě elektrickém režimu, s dostatečným tempem na šťastnou plavbu na rychlostních silnicích. Pokud chcete být obzvlášť laskaví k planetě nebo pokud jedete v rušném městě, je možné vynutit auto, aby běželo jako čistě elektrický vůz, ačkoli motor bude stále stříhat, pokud stisknete pedál akcelerace dost. Ale skutečnou hvězdou show Cayenne je vznešená verze Turbo S. Je nesporný, a to i ve srovnání se zbytkem rozsahu, ale je to také velmi odlišné zvíře. Poháněný monstrózní 4,8-litrovou verzí V8, to zní obrovsky při startu, což je jen náznak jeho obrovského výkonu. Velká jednotka vyvinula 570PS a 800Nm točivého momentu, ale čísla na papíře říkají pouze polovinu příběhu. Opravdu je to opojné auto, které řídí hromovým výkonem a skvělým hrdým motorem. Zastaví se rychlostí 62 km / h za pouhých 4,1 sekundy a naprosté zrychlení je bleskově rychlé, což z něj činí opravdu skvělý sportovní vůz. Cayenne Turbo S je standardně dodáván s pneumatickým zavěšením a Porsche Active Suspension Management. Jedná se o adaptivní systém s různými nastaveními zátěže - normální, komfortní a sportovní - které odpovídajícím způsobem zpevňují nebo změkčují. Standardní nastavení je dostatečné pro každodenní jízdu, ale pokud se chcete věnovat více zážitkům v zákrutách, můžete se rozhodnout pro sportovní mód, který podnikům podstatně rozšiřuje - i když se to cítí trochu drsně. K dispozici je také samostatné sportovní tlačítko, díky němuž řízení a škrticí klapka reagují více a mění posuny automatické převodovky.
100%