Zatímco exteriér druhého Cayenne může vypadat známý ve srovnání s originálem, interiér je úplně jiný. Je jasné, že se jedná o oblast, na níž se Porsche zaměřuje, aby jí pomohl vyjít z konkurence a byl to obrovský úspěch. Má skutečně charakteristický pocit a díky velkému počtu barev, koberců a povrchových úprav je možné mít téměř zakázkovou kajutu. Návrh a uspořádání jsou ovlivněny Porsche Panamera a nejvýraznějším prvkem je vysoko umístěná, široká centrální konzola. To pomáhá Cayenne získat mnohem větší pocit z kabiny než dříve, takže se cítíte obklopen všemi hlavními ovládacími prvky a spínači. Spíše než ovladač pro základní funkce (jako Audi a BMW), místo toho má Porsche individuální tlačítka pro každou funkci. To znamená, že design není tak čistý jako ostatní prémiové modely 4x4, ale je to v souladu s pocity sportovních vozů a jelikož všechna tlačítka jsou jasně označena, je snadné vyřešit to, co dělá každý. Určitě má moderní a sofistikovaný pocit, díky funkcím jako jsou leštěné kovové větrací otvory a rukojeti dveří. Toto pokračuje na středové konzole, zatímco šitá kůže na palubní desce a dveřích je úžasně hmatatelná. Opravdu vyniká z ostatních prémiových kabin a dává Porsche skutečný náskok před německými alternativami - pouze to může obsahovat Range Rover Sport. Všechny vozy jsou vybaveny osmiproudovými elektricky nastavitelnými předními sedadly a elektrickým nastavením na sloupku řízení, takže i ty nejvyšší a nejkratší řidiče mohou najít perfektní polohu. Oblečené kožené sedačky jsou nadprůměrně pohodlné, ale mají po stranách a pod spoustou obálky. Zvýšená výška poskytuje také dobrý výhled a přestože zadní viditelnost je trochu nepříjemná, standardní jsou přední i zadní parkovací senzory. A to není jen v přední části, kde jsou cestující dobře zacházet. Ti v zadní části mají dost místa na nohy a stejný design kozubových kožených sedadel. Ve srovnání s předchozím modelu Cayenne je tento model o něco delší a to má prospěch jak pro prostor pro cestující, tak i pro větší zavazadlový prostor - celkem 1780 litrů. Výbava od startu (květen 2010): Standardní model Každý model Cayenne je vybaven osmistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic (s výjimkou benzinového motoru 3.6 V6, který má šestistupňový manuál), 18-palcovými hliníkovými koly, elektrickými okny, 100litrovým palivem nádrž Porsche Traction Management, interiér kůže, přední a zadní parkovací senzory, osmiproudová elektricky nastavitelná přední sedadla, dvouzónová klimatizace, tempomat, audiosystém se sedmipalcovým dotykovým displejem, systém sledování vozidel a zkušenost Porsche Driving Experience v Silverstone . Cayenne Turbo přináší pneumatické zavěšení s Porsche Active Suspension Management, sat nav (součást Porsche Communication Management), multifunkční volant s třemi paprsky, 19palcová kola z lehkých slitin, xenonové světlomety, audio systém Bose, vyhřívané sedačky a kovová barva.
100%