Boxster Spyder je poháněn stejným šestiválečným motorem o objemu 3,4 litru normálně aspirujícím motorem Porsche Boxster S, ale výkon je zesílený až na 320 koní - plus 10 hp - a dosahuje svého vrcholu rychlostí 7250 ot./min., O 950 ot./min vyšší než Boxster S. Spyder má také další 10Nm točivého momentu s maximálním počtem 370Nm na kohoutku a dodává svým ohromujícím výkonům. Všechno toto kombinuje, aby poskytl Boxster Spyder rychlý úder rychlosti 0-62 km / h za pouhých 5,1 sekundy - to je o 0,2 sekund rychlejší než Porsche Boxster S, které pomáhá lehčí celkovou hmotnost. Charakteristický motor se čtyřmi válci vytváří neuvěřitelně hlubokou poznámku při startu a velký zvuk při zrychlení, zatímco volitelný sportovní výfukový systém, který otevírá přepážky v tlumiči výfuku, přidává k tomu ještě další skutečný hluk sportovních vozů. Nejpozoruhodnějším aspektem motoru Boxster je, jak hladký a přitom citlivý. Silně se táhne od dolní části dolů až po svou červenou linku při 7500 otáčkách za minutu a dodávka energie je konzistentní po celé cestě, takže je to příjemné a snadné jízdění. Je také velmi citlivý, díky přímé vstřikování paliva, což znamená, že reaguje přímo a spontánně na nejmenší pohyb pedálu akcelerace. Navzdory tomuto obrovskému výkonu je Boxster Spyder stále působivě účinný a dosahuje průměru 29,1 mph s emisemi CO2 218 g / km, což je pozoruhodná čísla sportovního automobilu s tak velkou silou. Samozřejmě je nepravděpodobné, že byste viděli tato čísla, pokud se opravdu začnete těšit na Boxster Spyder a to je velmi snadné. Vyjměte střechu a dostanete se do její vlastní. Najednou to dává smysl všem těmto úsporám hmotnosti a vnitřnímu odizolování. Na prázdné, zkroucené silnici je to skutečně vznešené, s ostře řízeným řízením, které je dobře vyvážené spolu s dokonale vyváženým podvozkem. K tomu přispívá i skutečnost, že Boxster je středně výkonný, což znamená, že je neuvěřitelně připravený a v žádném případě ani zastrašující se řídit, a to ani pro ty, kteří jsou novým výkonným vozům. Je to krásné zákoutí, a tak se dostává do rytmu od ohybu k ohybu je nesmírně odměňující, díky úžasné úrovni přilnavosti a skvělé zpětné vazbě přes volant. To je dáno speciálně vyvinutým sportovním odpružením, které je o 20 mm nižší než Boxster S s kratšími a tvrdšími pružinami, stejně jako modifikované protizávěsy a klapky s tvrdším nastavením. Dokonce i kola a pneumatiky jsou speciálně navrženy tak, aby udržovaly váhu a zvyšovaly přesnost jízdy. Samozřejmě existuje obchod. Tato jízda je neuvěřitelně tuhá a velmi neústupná na silnicích špatné kvality nebo přes výdutě a dilatační spoje dálnic. Může se stát poměrně havá, i když to není příliš fidget a má tendenci se usadit docela rychle, ale pokud jste po pohodlí, to není model si vybrat. Určitě to není určeno ani pro cesty na dlouhé vzdálenosti. Hluk na dálnici je jako staromódní kabriolet a nedostatek těsnění mezi bočními okny a střechou je obzvláště patrný při vyšších rychlostech, kdy se turbulence větru stávají velmi špatnými. Při dlouhých cestách se může rychle stát únavným a hlučným. Standardní převodovka je šikmá a pozitivní šestistupňová manuální převodovka plus vynikající poloautomatická převodovka s dvojitou spojkou s názvem PDK nebo - což jí dává plné jméno a je to docela hubená - Doppelkupplungsgetriebe. Jelikož má dvě spojky, posunutí rychlosti je neuvěřitelně rychlá a bez přerušení napájení. Je to zhruba o 60 procent rychlejší při posunu než manuální převodovka a ve skutečnosti přináší rychlejší dobu 0-62 km / h 5,0 sekundy, zatímco ekonomika je také lepší u 30,4mpg. S řadicí pákou v poloze D jsou převody zcela automaticky posunuty nadměrně hladce, ale většina řidičů manuálně změní převodovku pomocí tlačítek na volantu. Jsme velcí fanoušci volitelného třílitrového volantu se správnou řadicí pákou na zadní straně. To také vypadá skvěle s robustní kovovou výplní, která dává interiéru ještě vyšší kvalitu pocit. Stejně jako všechny Boxsters je Boxster Spyder k dispozici jak s Sport Chrono Pack, tak s Sport Chrono Package Plus (ve spojení s PCM Porsche Communication Management). Stejně jako analogové stopky na přístrojové desce je zde režim Sport, který zvyšuje odezvu škrtící klapky a znamená, že kontrola stability nenastane včas, když se nadšeně pohání. S převodovkou PDK je také k dispozici tlačítko Sport Plus, díky němuž jsou geometrické šňůry rychlejší a nekompromisně sportovní pro dosažení optimálního výkonu. Obsahuje také systém Launch Control pro optimální zrychlení ze stálého startu, stejně jako v závodním voze. Vše, co musíte udělat, je nejprve ujistěte, že máte jasnou cestu! Potom přidržte brzdový pedál levou nohou, zcela stlačte plynový pedál, který otáčí motor až na 6500 ot / min. Poté, když vezmete nohu z brzdového pedálu, zrychlí automobil s maximálním zrychlením. To dělá Spyder zrychlit z 0-62mph za pouhých 4,8 sekundy a je to docela zážitek. Nicméně, co je pravděpodobné, že bude užitečné při každodenní jízdě, je pomocník při startu, který se standardně dodává na všech modelech a zabraňuje tomu, aby se vozidlo vracelo zpět (asi dvě sekundy), když začalo s přechodem.
80%