Lehký přístup Boxster Spyder je pravděpodobně nejpozoruhodnější v kabině, která je ve srovnání se standardním boxerem velmi rozptýlená. Porsche jej popisuje jako "puristický styl" a je pěkné říci, že standardní vybavení je omezeno na základní věci, aby se udrželo snížení váhy. To je dobré pro výkon, ale znamená, že existuje málo pohodlí stvoření. Pro startéry není rádio. Nahrazuje jej schránka na palubní desce, zatímco držáky na nápoje, které většinou sedí za tenkou deskou nad schránkou, jsou také propuštěny. Neexistuje ani klimatizace - což je úžasné vzhledem k ceně Boxster Spyder - ale opět je to snížení hmotnosti. To znamená, že jsou k dispozici jako volitelná výbava, což je poněkud matoucí vzhledem k lehkému konceptu Spyderu a také výrazně zvyšuje cenu. Klimatické ovládání vás nastaví zpět téměř na 1.000 liber, přinejmenším rádio je volbou bez nákladů. Satelitní navigace, která je součástí systému PCM Porsche Communcation Management, je k dispozici jako extra. Úspora hmotnosti pokračuje po celém interiéru a dokonce i kovové kliky v interiéru jsou nahrazeny neobvyklými obrubníky, vyrobenými ze stejného materiálu použitého na bezpečnostních pásech. Binnacle nad přístrojovými čísly bylo spuštěno, zatímco odkládací prostory dveří byly zcela odstraněny. Dokonce i boční okna jsou nižší a lehčí než standardní Boxster. Ale to neznamená, že to není stylové. Standardní barva interiéru je černá, ale naopak, otevírání dveří, bezpečnostní pásy a řadicí páka na řadicí páce mají brilantně červenou barvu. K dispozici je také řada volitelných interiérů včetně stylové volby z přírodní kůže Carrera Red, ačkoli není levná na téměř 3 000 liber. Jako alternativa k extra lehkým sportovním sedačkám s lopatou jsou standardně vybaveny pravidelné sportovní sedačky Porsche jako volitelná výbava. Stejně jako u všech vozů Porsche, interiér a pozornost detailu jsou nepřekonatelné díky špičkovým materiálům, které se používají v celém systému, a skutečným pocitem kvality ve všech ovládáních. Protože je Boxster Spyder primárně určen k jízdě na volném prostranství, vypouští se elektricky sklopná střecha standardního boxsteru. Místo toho je tam lehčí špička. A je to spíše "horní" než střecha. Tolik, že Porsche dokonce poukazuje na to, že není dostatečně těsné pro umývání auta v autě. Můžete snadno položit prsty přes mezera mezi střechou a bočním oknem. Místo toho je navržen tak, aby chránil řidiče a spolujezdce před špatným počasím a je držen v poloze na uhlíkovém rámu, který se připojuje k horní části čelního skla. Odpočítávání je poměrně snadné, ale je poměrně špatné ve srovnání s elektrickou střechou a jeho uvedení zpět na místo je mnohem jednodušší u dvou lidí. Vzhledem k tomu, jak je počasí ve Spojeném království měnitelné, není pravděpodobné, že byste měli střechu dolů, jen pokud jste opravdu odhodláni a nevadí, že budete občas mokrý! Střecha se rozprostírá na dva konce ve tvaru řemene, které se zachycují na zadní víko při zatloukání střechy. Při zavírání měkkého vrchlíku působí zadní víko jako páka a utažením střechy do polohy. Větrný deflektor vyrobený z průhledného plastu je standardně dodáván. Stejně jako normální Boxster má Spyder stejný užitečný prostor pro hluboké zavěšení vpředu spolu s zadním zavazadlovým prostorem, což je jeden z více univerzálních sportovních vozů. Nicméně má menší palivovou nádrž než standardní Boxster - 54 litrů spíše než obvyklé 64 litrů - opět udržet maximální váhu dolů, což znamená, že se můžete naplnit palivem častěji, než byste očekávali.
80%