80%
Obsah
Řidičské dojmy
Boxster Spyder je poháněn stejným šestiválečným motorem o objemu 3,4 litru normálně aspirujícím motorem Porsche Boxster S, ale výkon je zesílený až na 320 koní - plus 10 hp - a dosahuje svého vrcholu rychlostí 7250 ot./min., O 950 ot./min vyšší než Boxster S. Spyder má také další 10Nm točivého momentu s maximálním počtem 370Nm na kohoutku a dodává svým ohromujícím výkonům. Všechno toto kombinuje, aby poskytl Boxster Spyder rychlý úder rychlosti 0-62 km / h za pouhých 5,1 sekundy - to je o 0,2…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Lehký přístup Boxster Spyder je pravděpodobně nejpozoruhodnější v kabině, která je ve srovnání se standardním boxerem velmi rozptýlená. Porsche jej popisuje jako "puristický styl" a je pěkné říci, že standardní vybavení je omezeno na základní věci, aby se udrželo snížení váhy. To je dobré pro výkon, ale znamená, že existuje málo pohodlí stvoření. Pro startéry není rádio. Nahrazuje jej schránka na palubní desce, zatímco držáky na nápoje, které většinou sedí za tenkou deskou nad…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Porsche Boxster Spyder je velmi odlišný vůz od standardního Boxsteru. Jedná se o verzi puristů - auto navržené především pro jízdu ve volné přírodě s vysokým výkonem a úsporou hmotnosti přednostních faktorů ve svém designu. Jako výsledek je to více zaměřené a nekompromisní auto, tedy model založený na. Je zřetelně vyčnívá s měkkou špičkou, která se pohybuje daleko vzadu. Společně se spodními bočními okny a dvěma charakteristickými kupolemi na zadním víku střecha - když je zavřená - dodává…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Odizolovaná verze Boxsteru. Vysoký výkon a úroveň ovládání. Vysoce kvalitní kabina. K dispozici s převodovkou s dvojitou spojkou PDK.
- Bez klimatizace jako standardní. Určeno především pro jízdu na otevřeném vrcholu a ruční střechu, je fiddly. Hlučné na dálnici. Velmi pevná jízda.
80%