Ačkoli se Carrera GTS nemusí zdaleka podobat standardu 911 Carrera, zaparkujte dva bok po boku a rozdíly jsou trochu zřejmé. Zvláště vzadu. GTS má stejné tělo modelů 911 Carrera 4, přestože má standardní nastavení pohonu zadních kol plus přední a zadní kolej je širší, což poskytuje větší stabilitu v rozích. GTS také získává speciální pneumatiky pro jedinečné středové 19-palcové disky RS Spyder z lehké slitiny, které jsou dodávány ve standardním černém provedení spolu se sportovním výfukovým systémem. Kromě změn stylingu je zásadním rozdílem mezi Carrera GTS a "standardním" modelem Carrera S zvýšení výkonu. Používá stejný 3.8-litrový šestiválcový motor (a vytváří stejnou úžasnou hlubokou poznámku), ale byl vylepšen, aby poskytl další 23 koní a vyrábí 408 koní. To znamená, že není daleko za 911 GT3, který má 435 koní, ačkoli je stále ještě nějakým způsobem za bouřlivým 911 Turbo, který může volat na 500 koní. Motor byl optimalizován společností Porsche a produkuje svůj maximální výkon při 7300 otáčkách za minutu, těsně u maximálních otáček motoru 7500 ot./min. K tomu, aby to bylo v jistém kontextu, motor v modelu Carrera S dodává 385 kb za 6500 ot / min, takže je snadné vidět, že tento motor je navržen tak, aby měl spíše sportovní charakter, než aby byl jen silnější. Díky novému systému sání (nebudeme vás nudit se všemi technickými bity), dodává také svůj točivý moment hladceji po celém rozsahu otáček. 320 Nm je k dispozici za pouhých 1500 ot / min a přestože maximální točivý moment se neliší od modelu Carrera S při 420 Nm, dosahuje maxima od 4200 ot / min až po 5600 ot / min, takže můžete získat větší výkon ze středního rozsahu motoru - a bez nutnosti změnit rychlost a pracovat příliš těžko. Co to znamená všechno? Na papíře Carrera GTS Coupe se standardní šestistupňovou manuální převodovkou dosahuje rychlosti 0-62 mil za hodinu za 4,6 sekundy - to je smidgen rychlejší než Carrera S (0,1 sekundy je přesné), zatímco maximální rychlost je 2mph rychleji při 190mph. Ale v každodenním řízení, co si všimnete, je, že je snazší přístup k síti v GTS než ve standardní Carerře. Takže například když předjíždíte, síla připadá na dotek dřív dřív a ačkoli je to jen o 23 koní silnější, přizpůsobení se systému sání jistě způsobuje, že se cítí ještě víc. Zatímco je nepravděpodobné, že byste si koupili Carrera GTS na pouhý potter kolem, skutečnost, že nemusíte vždy obtížně přecházet, abyste získali dobrou akceleraci znamená, že je stejně rafinovaný a snadno ovladatelný jako standardní 911 Carrera, když chcete být. Má stejnou poměrně těžkou spojku, která se v provozu brzy stává únavou na levé noze, ale pedál škrticí klapky není tak citlivý, že je těžké řídit při nízkých rychlostech. Ve skutečnosti, stejně jako standard 911, je Carrera GTS snadno použitelný každý den. Řízení je lehké při nízkých rychlostech, viditelnost je docela dobrá a zatímco jízda je pevná (to je nakonec vysoce výkonné auto), není to záda neomalená. Ale když chcete, aby to vypadalo jako hnědé věci ze zahradního náčiní, nezapadá. Zeptejte se, aby se zrychlil a vy jste odměněni nádhernou kombinací výfukových plynů a zvuku motoru při vzestupu otáček. A zdá se, že jde rychleji a rychleji, čím víc pracujete. Ale GTS je doma na rychlém zametání. Je to úžasná přesnost a díky ovládání, které zřídkakdy najdete u moderních automobilů, máte krásný pocit. Díky širší zadní trati a těm velkým pneumatikám je to samozřejmě mnohem víc chytřejší a vzhůru v mokrém provedení nemusí trakční kontrola tak často zasahovat. Stejně jako u všech modelů 911 si vždycky uvědomujete, že za vámi je těžký motor, ale GTS vám dává trochu větší důvěry, zvláště v méně než ideálních jízdních podmínkách a cítí se více uvízli na silnici. Stejně jako ostatní řady Carerra je GTS k dispozici s automatickou převodovkou Porsche PDK. Jedná se o převodovku s dvojitou spojkou podobnou typu Volkswagen DSG a je působivě rychlá při změně, zatímco je stejně rychlá při jízdě v záběru, když chcete nějaké zrychlení. Je to ovšem nijak levná a vrátí vás náročné 2500 liber - drahé dokonce i za ceny Porsche. Ale je to dobrá alternativa ke standardní příručce a jedné z lepších automatických převodovek, která jsou k dispozici na výkonném vozidle. Určitě dává to, jako by to byla Maserati elektro-poháněná převodovka hanba. Sedmrychlostní model PDK je vybaven řadicími lopatkami na sportovním volantu se třemi paprsky (který je standardní) s krásným leštěným hliníkovým povrchem, nebo ho můžete nechat pouze v ručním návodu a bude to velice šťastně dělat vlastní věc. Pokud jdete o převodovku PDK, můžete si také vybrat doplňkový balíček Sport Chrono Plus. To má funkci Launch Control, která vám umožňuje co nejrychlejší zrychlení ze stojícího startu plus strategii řazení obvodu, což dává velmi rychlé změny rychlosti. Vypadá to trochu extrémně a není to něco, co byste opravdu používali na silnici, ale je to skutečný zážitek a hodí čas na 0-62 mil / h na 4,2 sekundy v kupé a 4,4 sekundy v kabrioletu. A co ekonomika? No ve skutečnosti si Porsche nekupujete, pokud se obáváte provozních nákladů, ale Caretra GTS nemá příliš špatný výkon vzhledem k výkonu a výkonu, které nabízí. Průměrná nároková spotřeba je pro kupé 26,6MPg při výběru převodovky PDK to zlepšuje na 27,7mpg, ačkoli v každodenní jízdě neočekávejte, že uvidíte více než 22mpg a mnohem méně, pokud chcete skutečně těšit výkon. A kdo by nechtěl?
100%