Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Porsche

Recenze a test Porsche 911 997/2 GTS 2010 - 2012

Recenze automobilů Recenze Porsche Recenze Porsche 911 997/2 GTS 2010 - 2012

100% Porsche 911 997/2 GTS 2010 - 2012

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Ačkoli se Carrera GTS nemusí zdaleka podobat standardu 911 Carrera, zaparkujte dva bok po boku a rozdíly jsou trochu zřejmé. Zvláště vzadu. GTS má stejné tělo modelů 911 Carrera 4, přestože má standardní nastavení pohonu zadních kol plus přední a zadní kolej je širší, což poskytuje větší stabilitu v rozích. GTS také získává speciální pneumatiky pro jedinečné středové 19-palcové disky RS Spyder z lehké slitiny, které jsou dodávány ve standardním černém provedení spolu se sportovním výfukovým systémem. Kromě změn stylingu je zásadním rozdílem mezi Carrera GTS a "standardním" modelem Carrera S zvýšení výkonu. Používá stejný 3.8-litrový šestiválcový motor (a vytváří stejnou úžasnou hlubokou poznámku), ale byl vylepšen, aby poskytl další 23 koní a vyrábí 408 koní. To znamená, že není daleko za 911 GT3, který má 435 koní, ačkoli je stále ještě nějakým způsobem za bouřlivým 911 Turbo, který může volat na 500 koní. Motor byl optimalizován společností Porsche a produkuje svůj maximální výkon při 7300 otáčkách za minutu, těsně u maximálních otáček motoru 7500 ot./min. K tomu, aby to bylo v jistém kontextu, motor v modelu Carrera S dodává 385 kb za 6500 ot / min, takže je snadné vidět, že tento motor je navržen tak, aby měl spíše sportovní charakter, než aby byl jen silnější. Díky novému systému sání (nebudeme vás nudit se všemi technickými bity), dodává také svůj točivý moment hladceji po celém rozsahu otáček. 320 Nm je k dispozici za pouhých 1500 ot / min a přestože maximální točivý moment se neliší od modelu Carrera S při 420 Nm, dosahuje maxima od 4200 ot / min až po 5600 ot / min, takže můžete získat větší výkon ze středního rozsahu motoru - a bez nutnosti změnit rychlost a pracovat příliš těžko. Co to znamená všechno? Na papíře Carrera GTS Coupe se standardní šestistupňovou manuální převodovkou dosahuje rychlosti 0-62 mil za hodinu za 4,6 sekundy - to je smidgen rychlejší než Carrera S (0,1 sekundy je přesné), zatímco maximální rychlost je 2mph rychleji při 190mph. Ale v každodenním řízení, co si všimnete, je, že je snazší přístup k síti v GTS než ve standardní Carerře. Takže například když předjíždíte, síla připadá na dotek dřív dřív a ačkoli je to jen o 23 koní silnější, přizpůsobení se systému sání jistě způsobuje, že se cítí ještě víc. Zatímco je nepravděpodobné, že byste si koupili Carrera GTS na pouhý potter kolem, skutečnost, že nemusíte vždy obtížně přecházet, abyste získali dobrou akceleraci znamená, že je stejně rafinovaný a snadno ovladatelný jako standardní 911 Carrera, když chcete být. Má stejnou poměrně těžkou spojku, která se v provozu brzy stává únavou na levé noze, ale pedál škrticí klapky není tak citlivý, že je těžké řídit při nízkých rychlostech. Ve skutečnosti, stejně jako standard 911, je Carrera GTS snadno použitelný každý den. Řízení je lehké při nízkých rychlostech, viditelnost je docela dobrá a zatímco jízda je pevná (to je nakonec vysoce výkonné auto), není to záda neomalená. Ale když chcete, aby to vypadalo jako hnědé věci ze zahradního náčiní, nezapadá. Zeptejte se, aby se zrychlil a vy jste odměněni nádhernou kombinací výfukových plynů a zvuku motoru při vzestupu otáček. A zdá se, že jde rychleji a rychleji, čím víc pracujete. Ale GTS je doma na rychlém zametání. Je to úžasná přesnost a díky ovládání, které zřídkakdy najdete u moderních automobilů, máte krásný pocit. Díky širší zadní trati a těm velkým pneumatikám je to samozřejmě mnohem víc chytřejší a vzhůru v mokrém provedení nemusí trakční kontrola tak často zasahovat. Stejně jako u všech modelů 911 si vždycky uvědomujete, že za vámi je těžký motor, ale GTS vám dává trochu větší důvěry, zvláště v méně než ideálních jízdních podmínkách a cítí se více uvízli na silnici. Stejně jako ostatní řady Carerra je GTS k dispozici s automatickou převodovkou Porsche PDK. Jedná se o převodovku s dvojitou spojkou podobnou typu Volkswagen DSG a je působivě rychlá při změně, zatímco je stejně rychlá při jízdě v záběru, když chcete nějaké zrychlení. Je to ovšem nijak levná a vrátí vás náročné 2500 liber - drahé dokonce i za ceny Porsche. Ale je to dobrá alternativa ke standardní příručce a jedné z lepších automatických převodovek, která jsou k dispozici na výkonném vozidle. Určitě dává to, jako by to byla Maserati elektro-poháněná převodovka hanba. Sedmrychlostní model PDK je vybaven řadicími lopatkami na sportovním volantu se třemi paprsky (který je standardní) s krásným leštěným hliníkovým povrchem, nebo ho můžete nechat pouze v ručním návodu a bude to velice šťastně dělat vlastní věc. Pokud jdete o převodovku PDK, můžete si také vybrat doplňkový balíček Sport Chrono Plus. To má funkci Launch Control, která vám umožňuje co nejrychlejší zrychlení ze stojícího startu plus strategii řazení obvodu, což dává velmi rychlé změny rychlosti. Vypadá to trochu extrémně a není to něco, co byste opravdu používali na silnici, ale je to skutečný zážitek a hodí čas na 0-62 mil / h na 4,2 sekundy v kupé a 4,4 sekundy v kabrioletu. A co ekonomika? No ve skutečnosti si Porsche nekupujete, pokud se obáváte provozních nákladů, ale Caretra GTS nemá příliš špatný výkon vzhledem k výkonu a výkonu, které nabízí. Průměrná nároková spotřeba je pro kupé 26,6MPg při výběru převodovky PDK to zlepšuje na 27,7mpg, ačkoli v každodenní jízdě neočekávejte, že uvidíte více než 22mpg a mnohem méně, pokud chcete skutečně těšit výkon. A kdo by nechtěl?

Porsche 911 997/2 GTS 2010 - 2012

Interiér

Vzhledem k tomu, že je to špičkový model řady 911 Carrera, GTS je dobře vybavený, zejména díky standardům Porsche, které jsou obvykle minimální. Konstrukce a uspořádání interiéru je stejné jako standard 911, ale první věc, kterou si všimnete, je, že nejsou zadní sedadla (nikoliv že zadní sedadla jsou naprosto přesná), což pomáhá GTS zbavit se pěti kilogramů. Můžete však mít sedadla namontovaná bez dodatečného nabití a můžete také zvolit 90-litrovou palivovou nádrž (která je také bezplatnou…

Pokračovat ve čtení interiéru

Porsche 911 997/2 GTS 2010 - 2012

Recenze automobilu

Zatímco se Porsche v posledních letech rozrůstá na nové trhy s modely jako Cayenne a latterly panamera uber saloon, jsou to základní modely, které většina lidí stále spojuje se značkou Porsche. A pro mnohé z nich zůstává konečný Porsche a jméno, které navzdory vzniku supercarů, jako je Audi R8, stále drží spoustu zábavy. Nemůže se točit jako jiné vysoce výkonné sportovní vozy, ale skutečnost, že se jedná o běžný pohled na našich silnicích, je až na jednu jednoduchou skutečnost - 911 je krvavě…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Porsche 911 997/2 GTS 2010 - 2012
  • Porsche 911 997/2 GTS 2010 - 2012
  • Porsche 911 997/2 GTS 2010 - 2012
  • Porsche 911 997/2 GTS 2010 - 2012
  • Porsche 911 997/2 GTS 2010 - 2012
  • Porsche 911 997/2 GTS 2010 - 2012
  • Porsche 911 997/2 GTS 2010 - 2012

Závěrečné hodnocení

  • Nejlepší 911 Carrera v dosahu dodává ještě větší radost z skvělého jízdního zážitku, přiměřené hospodárnosti s ohledem na vynikající výkon, který nabízí.

  • Nevypadá příliš odlišně od standardního vozu Carrera.

100%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 286
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2420
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing