Vzhledem k tomu, že je to špičkový model řady 911 Carrera, GTS je dobře vybavený, zejména díky standardům Porsche, které jsou obvykle minimální. Konstrukce a uspořádání interiéru je stejné jako standard 911, ale první věc, kterou si všimnete, je, že nejsou zadní sedadla (nikoliv že zadní sedadla jsou naprosto přesná), což pomáhá GTS zbavit se pěti kilogramů. Můžete však mít sedadla namontovaná bez dodatečného nabití a můžete také zvolit 90-litrovou palivovou nádrž (která je také bezplatnou volbou), která zvyšuje rozsah oproti standardní nádrži o objemu 67 litrů. Hlavním znakem standardu v systému GTS je použití Alcantary se středovou částí sportovních sedadel, ráfkem volantu, pákou ruční brzdy a rukojetí všech dveří, které jsou ořezány v lehkém materiálu. Stále existují nějaké otazníky o tom, zda funguje jako materiál volantu, má tendenci nosit poměrně rychle a pak není tak příjemné, jak se dotýkat ve srovnání s kůží, ale určitě dělá interiér odlišný. GTS také získává nový třídílný volant "SportDesign", který je debutován v Carrera GTS. To bylo dříve k dispozici pouze u vozů vybavených převodovkou PDK, ale nyní je dodáváno s manuální verzí GTS a vypadá mnohem modernější a stylověji než standardní volant 911. Stejně jako všechny modely 911 je sedačková poloha téměř dokonalá a ve sloupku řízení je spousta nastavení, takže můžete mít příjemné a přestože jste vysoký. Volitelné doplňky zahrnují sportovní lopatkové sedačky ve výši £ 2000, sat nav na £ 1300, zadní parkovací senzory pro zhruba 350 liber, zatímco Porsche Ceramic Composite Brakes (PCCB) jsou těžké 5500 liber.
100%