100%
Obsah
Řidičské dojmy
Ačkoli se Carrera GTS nemusí zdaleka podobat standardu 911 Carrera, zaparkujte dva bok po boku a rozdíly jsou trochu zřejmé. Zvláště vzadu. GTS má stejné tělo modelů 911 Carrera 4, přestože má standardní nastavení pohonu zadních kol plus přední a zadní kolej je širší, což poskytuje větší stabilitu v rozích. GTS také získává speciální pneumatiky pro jedinečné středové 19-palcové disky RS Spyder z lehké slitiny, které jsou dodávány ve standardním černém provedení spolu se sportovním výfukovým…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Vzhledem k tomu, že je to špičkový model řady 911 Carrera, GTS je dobře vybavený, zejména díky standardům Porsche, které jsou obvykle minimální. Konstrukce a uspořádání interiéru je stejné jako standard 911, ale první věc, kterou si všimnete, je, že nejsou zadní sedadla (nikoliv že zadní sedadla jsou naprosto přesná), což pomáhá GTS zbavit se pěti kilogramů. Můžete však mít sedadla namontovaná bez dodatečného nabití a můžete také zvolit 90-litrovou palivovou nádrž (která je také bezplatnou…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Zatímco se Porsche v posledních letech rozrůstá na nové trhy s modely jako Cayenne a latterly panamera uber saloon, jsou to základní modely, které většina lidí stále spojuje se značkou Porsche. A pro mnohé z nich zůstává konečný Porsche a jméno, které navzdory vzniku supercarů, jako je Audi R8, stále drží spoustu zábavy. Nemůže se točit jako jiné vysoce výkonné sportovní vozy, ale skutečnost, že se jedná o běžný pohled na našich silnicích, je až na jednu jednoduchou skutečnost - 911 je krvavě…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Nejlepší 911 Carrera v dosahu dodává ještě větší radost z skvělého jízdního zážitku, přiměřené hospodárnosti s ohledem na vynikající výkon, který nabízí.
- Nevypadá příliš odlišně od standardního vozu Carrera.
100%