Standardní Carrera skutečně získá menší motor, který dříve s 3,4 litry spíše než 3,6 litry. Může to znít jako krok zpět, ale je to vlastně opak. Díky některé chytré práci s klíči od firmy Porsche se zvýšil výkon přes odchozí motor o 350 koní - nárůst o 5 PS. Moment zůstává stejný u 390Nm. Výkonnost je lepší, kdyby se rychlost manuální převodovky snížila na 4,8 sekundy (to bylo 4,9 sekundy předtím), avšak velké výhry jsou v ekonomice. Carrera nyní dosahuje průměru 31,4 mpg s emisemi CO2 212 g / km. Mimořádně působivé pro auto s 350 koní. A je to moc působivé auto, které řídíte. Zrychlení je tak rychlé, jak to naznačují čísla, a to zní skvěle, když se za těmito ochrannými známkami Porsche hlučí. Zatímco napájení vrcholí téměř na 7500 otáček za minutu, dobrou zprávou je, že nemusíte řídit 911 rychlý, aby si ji užívali. Je neuvěřitelně civilizovaný a stejně snadno ovladatelný při nízké rychlosti jako každodenní hatchback. Jezdí výborně pro vysoce výkonné sportovní vozidlo, řízení je pěkně vážené, ale není příliš těžké a je tu dobrá viditelnost. A když budete chtít tempo, 911 nezklame. Motor dodává všechnu energii hladce a je tu tolik točivého momentu v rezervě, docela se moc nedostane. Je to opravdový potěšení k jízdě a má působivou přilnavost, a to i za mokra, což vám dává dostatek důvěry při zrychlování z koutů. Je to obrovské, pokud jde o zastavení příliš díky zvýšenému brzdovému systému z předchozího turbodmychadla 911. Pokud jde o převodovky, Porsche podnikla velký krok kupředu. Vzhledem k tomu, že model 911 představuje první vůz se sedmi rychlostními převodovkami. To není překlep - má sedm rychlostí. Je pravděpodobné, že si na začátku zvykne někdo zvyknout, ale v podstatě sedmá je jen přezradivá rychlost, takže ji můžete uložit na pevnou plavbu po dálnici. Změny jsou pozitivní a hladké, jak byste očekávali, ale překvapivě očekává, že Porsche očekává, že tři čtvrtiny z 911 kupujících vynechá manuál a namísto toho zvolí automatickou převodovku PDK. PDK má smíšený příjem, protože byl představen v řadě Porsche. Systém dvojitých spojů se zdá být vhodný pro skupiny Cayenne a Panamera, ale tradiční fanoušci 911 nejsou tak zájem. Porsche vzala na palubu "zpětnou vazbu" a vylepšila sedm-rychlostní PDK pro nový 911. Je nyní rychlejší s více pozitivními posuny a jako manuální převodovka je vybaven automatickým systémem start / stop a funkcí volání, které pomáhá s efektivitou . Tím se oddělí motor, když nejste na motoru, abyste šetřili palivo. Ať už jste si to vybrali přes manuál, je to vše o osobní preference, ale určitě je to lepší než originální systém a nepoškozuje radost z řízení 911. Za naše peníze jsme se drželi se standardní převodovkou, za faktor zapojení dostanete, ale pokud sedíte v hodně provozu, PDK je dobrá volba. Také zlepšuje hospodárnost, průměrná hodnota 34,4 mpg a emise pouhých 194 g / km - to je úžasné vzhledem k výkonu, který má. Další velkou změnou v modelu 911 je zavedení nového elektromechanického systému řízení. Nyní obvykle, když slyšíme tato slova, nás naplní spoustou obav, neboť to často znamená řízení, které je velmi umělé. Dobrá zpráva je, že tomu tak není v případě nového systému Porsche. Je stejně citlivá jako kdykoli s velkou zpětnou vazbou a přirozeným pocitem. Phew. Vedle standardního modelu Carrera je výkonnější Carrera S. Je to o dalších 10 000 liber a je dodáván s motorem o objemu 3,8 litru s výkonem 400 koní (starý model má 385 PS) a točivým momentem 440 Nm. Specifikujte ji s převodovkou PDK a volitelným doplňkem Sport Chrono Pack, který obsahuje ovládání startování a to za pouhých 4,1 sekundy. Ekonomika je však ještě 32,5 m (29,7 mv při manuální převodovce). K dispozici je samozřejmě spousta možností na 911, ale stojí za zmínku Porsche Dynamic Chassis Control (nebo zkráceně PDCC). Jedná se o aktivní systém stabilizace válečků, který je v Carrera S. poprvé k dispozici. Je to velmi komplikované, ale v podstatě snižuje zatížení karoserie při zatáčení, což usnadňuje rychlé jízdě v ohybu.
100%