Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Porsche

Recenze a test Porsche 911 991 2011 - 2015

Recenze automobilů Recenze Porsche Recenze Porsche 911 991 2011 - 2015

100% Porsche 911 991 2011 - 2015

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Standardní Carrera skutečně získá menší motor, který dříve s 3,4 litry spíše než 3,6 litry. Může to znít jako krok zpět, ale je to vlastně opak. Díky některé chytré práci s klíči od firmy Porsche se zvýšil výkon přes odchozí motor o 350 koní - nárůst o 5 PS. Moment zůstává stejný u 390Nm. Výkonnost je lepší, kdyby se rychlost manuální převodovky snížila na 4,8 sekundy (to bylo 4,9 sekundy předtím), avšak velké výhry jsou v ekonomice. Carrera nyní dosahuje průměru 31,4 mpg s emisemi CO2 212 g / km. Mimořádně působivé pro auto s 350 koní. A je to moc působivé auto, které řídíte. Zrychlení je tak rychlé, jak to naznačují čísla, a to zní skvěle, když se za těmito ochrannými známkami Porsche hlučí. Zatímco napájení vrcholí téměř na 7500 otáček za minutu, dobrou zprávou je, že nemusíte řídit 911 rychlý, aby si ji užívali. Je neuvěřitelně civilizovaný a stejně snadno ovladatelný při nízké rychlosti jako každodenní hatchback. Jezdí výborně pro vysoce výkonné sportovní vozidlo, řízení je pěkně vážené, ale není příliš těžké a je tu dobrá viditelnost. A když budete chtít tempo, 911 nezklame. Motor dodává všechnu energii hladce a je tu tolik točivého momentu v rezervě, docela se moc nedostane. Je to opravdový potěšení k jízdě a má působivou přilnavost, a to i za mokra, což vám dává dostatek důvěry při zrychlování z koutů. Je to obrovské, pokud jde o zastavení příliš díky zvýšenému brzdovému systému z předchozího turbodmychadla 911. Pokud jde o převodovky, Porsche podnikla velký krok kupředu. Vzhledem k tomu, že model 911 představuje první vůz se sedmi rychlostními převodovkami. To není překlep - má sedm rychlostí. Je pravděpodobné, že si na začátku zvykne někdo zvyknout, ale v podstatě sedmá je jen přezradivá rychlost, takže ji můžete uložit na pevnou plavbu po dálnici. Změny jsou pozitivní a hladké, jak byste očekávali, ale překvapivě očekává, že Porsche očekává, že tři čtvrtiny z 911 kupujících vynechá manuál a namísto toho zvolí automatickou převodovku PDK. PDK má smíšený příjem, protože byl představen v řadě Porsche. Systém dvojitých spojů se zdá být vhodný pro skupiny Cayenne a Panamera, ale tradiční fanoušci 911 nejsou tak zájem. Porsche vzala na palubu "zpětnou vazbu" a vylepšila sedm-rychlostní PDK pro nový 911. Je nyní rychlejší s více pozitivními posuny a jako manuální převodovka je vybaven automatickým systémem start / stop a funkcí volání, které pomáhá s efektivitou . Tím se oddělí motor, když nejste na motoru, abyste šetřili palivo. Ať už jste si to vybrali přes manuál, je to vše o osobní preference, ale určitě je to lepší než originální systém a nepoškozuje radost z řízení 911. Za naše peníze jsme se drželi se standardní převodovkou, za faktor zapojení dostanete, ale pokud sedíte v hodně provozu, PDK je dobrá volba. Také zlepšuje hospodárnost, průměrná hodnota 34,4 mpg a emise pouhých 194 g / km - to je úžasné vzhledem k výkonu, který má. Další velkou změnou v modelu 911 je zavedení nového elektromechanického systému řízení. Nyní obvykle, když slyšíme tato slova, nás naplní spoustou obav, neboť to často znamená řízení, které je velmi umělé. Dobrá zpráva je, že tomu tak není v případě nového systému Porsche. Je stejně citlivá jako kdykoli s velkou zpětnou vazbou a přirozeným pocitem. Phew. Vedle standardního modelu Carrera je výkonnější Carrera S. Je to o dalších 10 000 liber a je dodáván s motorem o objemu 3,8 litru s výkonem 400 koní (starý model má 385 PS) a točivým momentem 440 Nm. Specifikujte ji s převodovkou PDK a volitelným doplňkem Sport Chrono Pack, který obsahuje ovládání startování a to za pouhých 4,1 sekundy. Ekonomika je však ještě 32,5 m (29,7 mv při manuální převodovce). K dispozici je samozřejmě spousta možností na 911, ale stojí za zmínku Porsche Dynamic Chassis Control (nebo zkráceně PDCC). Jedná se o aktivní systém stabilizace válečků, který je v Carrera S. poprvé k dispozici. Je to velmi komplikované, ale v podstatě snižuje zatížení karoserie při zatáčení, což usnadňuje rychlé jízdě v ohybu.

Porsche 911 991 2011 - 2015

Interiér

Uvnitř je to všechno změn, s interiérem podobným Panaměře. To znamená vysokou středovou konzolu, která stoupá až k pomlčce a spoustě přepínačů. Může to vypadat trochu těžko, ale jakmile víte, kde je všechno, je to často snazší než systém řízený číselníkem založeným na menu. Model 911 se také pohyboval s dobami a nyní má elektrickou ruční brzdu a navíc je k dispozici také dotykový displej a sedátko standardně. Jak očekáváte od společnosti Porsche, kvalita je špičková. Jedním z nejlepších funkcí…

Pokračovat ve čtení interiéru

Porsche 911 991 2011 - 2015

Recenze automobilu

Styl může být tradiční 911, ale tato verze sportovního automobilu Porsche - označená jako 991 - je velkým krokem vpřed. Existuje několik poměrně zřejmých změn oproti modelu předchozí generace, střeše je nižší a zadní světla jsou menší, ale maso změn je pod kůží. Rozvor byl zvýšen o 100 mm, aby se zlepšila stabilita, zatímco karoserie a podvozek jsou vyrobeny z lehčích materiálů. Existuje celá řada aerodynamických vylepšení, které snižují zvedání a zvyšují přítlak, přičemž zachovávají nízké…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Porsche 911 991 2011 - 2015
  • Porsche 911 991 2011 - 2015
  • Porsche 911 991 2011 - 2015
  • Porsche 911 991 2011 - 2015
  • Porsche 911 991 2011 - 2015
  • Porsche 911 991 2011 - 2015
  • Porsche 911 991 2011 - 2015

Závěrečné hodnocení

  • Nový 911 je lehčí a rychlejší. Zachovává známý tvar s novým interiérem. Šestistupňová manuální převodovka PDK nebo sedm rychlostí. Je to definitivní sportovní vůz.

  • Začíná na více než 70 000 GBP.

100%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2336 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1333 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 800 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 722 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2336
    • Škoda Fabia 1333
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 800
    • Škoda Superb 722
    • Ford Focus 492
    • Hyundai i30 468
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 347
    • Kia Cee´d 330
    • Volkswagen Tiguan 327
    • Hyundai Tucson 326
    • Škoda Octavia III 317
    • BMW Řada 3 294
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 286
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 284
    • Renault Mégane 282
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 251
    • Kia Sportage 243
    • Peugeot 308 239

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7530
    • Volkswagen 3922
    • Ford 2417
    • Peugeot 1712
    • Hyundai 1493
    • Renault 1355
    • Citroën 1227
    • Opel 1210
    • BMW 1073
    • Mercedes-Benz 987
    • Kia 921
    • Audi 880

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing