100%
Obsah
Řidičské dojmy
Standardní Carrera skutečně získá menší motor, který dříve s 3,4 litry spíše než 3,6 litry. Může to znít jako krok zpět, ale je to vlastně opak. Díky některé chytré práci s klíči od firmy Porsche se zvýšil výkon přes odchozí motor o 350 koní - nárůst o 5 PS. Moment zůstává stejný u 390Nm. Výkonnost je lepší, kdyby se rychlost manuální převodovky snížila na 4,8 sekundy (to bylo 4,9 sekundy předtím), avšak velké výhry jsou v ekonomice. Carrera nyní dosahuje průměru 31,4 mpg s emisemi CO2 212 g /…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Uvnitř je to všechno změn, s interiérem podobným Panaměře. To znamená vysokou středovou konzolu, která stoupá až k pomlčce a spoustě přepínačů. Může to vypadat trochu těžko, ale jakmile víte, kde je všechno, je to často snazší než systém řízený číselníkem založeným na menu. Model 911 se také pohyboval s dobami a nyní má elektrickou ruční brzdu a navíc je k dispozici také dotykový displej a sedátko standardně. Jak očekáváte od společnosti Porsche, kvalita je špičková. Jedním z nejlepších funkcí Panamery je přidání multifunkčního displeje s vysokým rozlišením v jednom z pěti přístrojových panelů. Můžete si tam nechat informace o palubním počítači, ale nejvíce užitečné informace o navigaci.
Recenze automobilu
Styl může být tradiční 911, ale tato verze sportovního automobilu Porsche - označená jako 991 - je velkým krokem vpřed. Existuje několik poměrně zřejmých změn oproti modelu předchozí generace, střeše je nižší a zadní světla jsou menší, ale maso změn je pod kůží. Rozvor byl zvýšen o 100 mm, aby se zlepšila stabilita, zatímco karoserie a podvozek jsou vyrobeny z lehčích materiálů. Existuje celá řada aerodynamických vylepšení, které snižují zvedání a zvyšují přítlak, přičemž zachovávají nízké…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Nový 911 je lehčí a rychlejší. Zachovává známý tvar s novým interiérem. Šestistupňová manuální převodovka PDK nebo sedm rychlostí. Je to definitivní sportovní vůz.
- Začíná na více než 70 000 GBP.
100%