Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Porsche

Recenze a test Porsche 911 991/2 2015

Recenze automobilů Recenze Porsche Recenze Porsche 911 991/2 2015

100% Porsche 911 991/2 2015

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Model č. 911 je běžný, ale "standardní" 911, jak tomu říkáme, je Carrera. Nyní, když je snadné toužit po stále silnějších modelech, má Carrera veškerou sílu, kterou kdy budete potřebovat pro každou jízdu. Nový 3,0-litrový turbodmychadlový motor vyrábí 370 koní - což je skoro to, co byste nazývali malý - a standardní sedmstupňová manuální převodovka bude zrychlovat z 0 na 62 km / h za 4,6 sekundy. Sedm rychlostí na manuální převodovce se může zdát přeplněná, a opravdu to trochu zvykne, ale nejvyšší rychlostní stupeň je v zásadě určen pouze pro jízdu na dálnici, pokud chcete ušetřit palivo. Samotná převodovka byla přenesena, ale vylepšená díky snadnějšímu posunu, což činí méně práce v provozu nebo při nízkých rychlostech. Ve skutečnosti při nízkých rychlostech je model 911 stejně jednoduchý jako Ford Fiesta. Spojka je snadná, ozubená kola se mění a brzdy jsou pěkné a progresivní. Může to být vážné výkonné auto, ale je to poslušné štěně po městě. Přechod z normálně nasávaného motoru na turbodmychadlo je pouze výhodou pro 911. Motor má nižší točivý moment, takže je lepší, když to potřebujete. Stále to zní a cítí se jako starší a větší motory - to je stále ještě šestý, ale je to také výkonnější a úspornější. V podstatě je to výhra na výhru. Aby se věci ještě jednodušší, nabízí Porsche model 911 se sedm-rychlostní automatickou převodovkou PDK. Toto bylo masivně vylepšeno, protože bylo poprvé představeno v roce 911 v roce 2009 a nyní nabízí mnohem ostřejší a dychtivější změny. Nezáleží na tom, zda chcete v zařízení 911 nastavit automatické nastavení. Vždycky jsme se vydali k příručce, pouze pro další pocit zapojení a radosti. Ale to, co vám PDK dává, je lepší výkon - alespoň na papíře. Přidejte do balíčku Sport Chrono (s ovládáním startu) a zrychlí z 0-62 km / h za pouhých 4,2 sekundy. PDK také vidí nárok na zlepšení ekonomiky z 34.0mpg na 38.2mpg. Jen málo lidí si kupuje 911 za ekonomiku, ale přinejmenším tyto údaje činí Porsche použitelným jako každodenní auto a znamená, že nebudete každých pět minut navštěvovat místní čerpací stanici ... Carrera S používá stejný motor, ale napájení je posilováno na 420 koní, zatímco točivý moment dosahuje až 500Nm od 450Nm v Carrera. Díky turbodmychadlu je tento krouticí moment dostupný z nízké rychlosti pouze při 1700 otáčkách za minutu, což znamená lepší zrychlení při vycházející z pomalého rohu. Díky tomu, že je stále ještě šestý motor, je charakteristický Porsche. Mírné turbo píšťalka, pokud to posloucháte, ale většinu času, který je utopený krásnou výfukovou notou. Stejně jako předtím je model 911 krásně vyvážený a radost z jízdy. Vydejte se na prázdnou silnici a budete si užívat každého rohu. 911 se otáčí s velkou odezvou, řízení má spoustu pocitů, plus je tu obrovské množství uchopení, přestože je to zadní motor. Samozřejmě pro přidanou trakci existují modely Carrera 4 s pohonem všech kol. Tato aktualizovaná verze Carrera se nachází také o 10 mm blíže k silnici a standardně nabízí Porsche Active Suspension Management (PASM), která je navržena tak, aby zlepšila ovladatelnost s různými režimy výkonu. To dělá 911 ještě více důvěru-inspirující, ale příjemné řídit i při mírných rychlostech. Toto není auto, které musí být poháněno do svých hranic, aby bylo oceněno.

Porsche 911 991/2 2015

Interiér

Interiér tohoto modelu 911 je téměř totožný s předloktím. Není to však špatná věc, znamená to, že získává stejnou půvabnou nízkou polohu sedadla, velkou úpravu sedadla a vysokou středovou konzolu se spoustou tlačítek. Porsche říká, že přestože mnoho výrobců prošel minimalistickým interiérem, přesunuje funkce od tlačítek na dotykové obrazovky (Audi TT je vynikajícím příkladem), přiléhá k jasně označeným starým školním přepínačům pro všechny hlavní funkce. Cílem je učinit řidiči jasné a snadné…

Pokračovat ve čtení interiéru

Porsche 911 991/2 2015

Recenze automobilu

To 911 pravděpodobně představuje největší změnu v symbolické Porsche po desetiletí. Ne kvůli nějaké odvážné změně vzhledu - jak vidíte, je to jen klepnutí a zastrčení verze zahájené v roce 2011 - ale kvůli změnám pod kapotou. Porsche zlikvidovala motory s normálním nasátím, které dosud poháněly 911 a nahrazovaly je novým motorem o objemu 3,0 litru, který byl vybaven dvěma turbodmychadly. Takže na papíře to poskytuje větší výkon a lepší hospodárnost než staré motory o objemu 3,4 litru a 3,8…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Porsche 911 991/2 2015
  • Porsche 911 991/2 2015
  • Porsche 911 991/2 2015
  • Porsche 911 991/2 2015
  • Porsche 911 991/2 2015
  • Porsche 911 991/2 2015
  • Porsche 911 991/2 2015

Závěrečné hodnocení

  • Nové turbodmychadlové motory mají větší výkon a točivý moment. Jako impozantní jezdit jako vždy s velkým každodenním komfortem spolu s vynikající rovnováhou v zákoutích. Stále zní a cítí se jako normálně nasáklý 911.

  • Turbo modely jsou fenomenálně rychlé, ale také neuvěřitelně drahé.

100%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 286
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2420
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing