Model č. 911 je běžný, ale "standardní" 911, jak tomu říkáme, je Carrera. Nyní, když je snadné toužit po stále silnějších modelech, má Carrera veškerou sílu, kterou kdy budete potřebovat pro každou jízdu. Nový 3,0-litrový turbodmychadlový motor vyrábí 370 koní - což je skoro to, co byste nazývali malý - a standardní sedmstupňová manuální převodovka bude zrychlovat z 0 na 62 km / h za 4,6 sekundy. Sedm rychlostí na manuální převodovce se může zdát přeplněná, a opravdu to trochu zvykne, ale nejvyšší rychlostní stupeň je v zásadě určen pouze pro jízdu na dálnici, pokud chcete ušetřit palivo. Samotná převodovka byla přenesena, ale vylepšená díky snadnějšímu posunu, což činí méně práce v provozu nebo při nízkých rychlostech. Ve skutečnosti při nízkých rychlostech je model 911 stejně jednoduchý jako Ford Fiesta. Spojka je snadná, ozubená kola se mění a brzdy jsou pěkné a progresivní. Může to být vážné výkonné auto, ale je to poslušné štěně po městě. Přechod z normálně nasávaného motoru na turbodmychadlo je pouze výhodou pro 911. Motor má nižší točivý moment, takže je lepší, když to potřebujete. Stále to zní a cítí se jako starší a větší motory - to je stále ještě šestý, ale je to také výkonnější a úspornější. V podstatě je to výhra na výhru. Aby se věci ještě jednodušší, nabízí Porsche model 911 se sedm-rychlostní automatickou převodovkou PDK. Toto bylo masivně vylepšeno, protože bylo poprvé představeno v roce 911 v roce 2009 a nyní nabízí mnohem ostřejší a dychtivější změny. Nezáleží na tom, zda chcete v zařízení 911 nastavit automatické nastavení. Vždycky jsme se vydali k příručce, pouze pro další pocit zapojení a radosti. Ale to, co vám PDK dává, je lepší výkon - alespoň na papíře. Přidejte do balíčku Sport Chrono (s ovládáním startu) a zrychlí z 0-62 km / h za pouhých 4,2 sekundy. PDK také vidí nárok na zlepšení ekonomiky z 34.0mpg na 38.2mpg. Jen málo lidí si kupuje 911 za ekonomiku, ale přinejmenším tyto údaje činí Porsche použitelným jako každodenní auto a znamená, že nebudete každých pět minut navštěvovat místní čerpací stanici ... Carrera S používá stejný motor, ale napájení je posilováno na 420 koní, zatímco točivý moment dosahuje až 500Nm od 450Nm v Carrera. Díky turbodmychadlu je tento krouticí moment dostupný z nízké rychlosti pouze při 1700 otáčkách za minutu, což znamená lepší zrychlení při vycházející z pomalého rohu. Díky tomu, že je stále ještě šestý motor, je charakteristický Porsche. Mírné turbo píšťalka, pokud to posloucháte, ale většinu času, který je utopený krásnou výfukovou notou. Stejně jako předtím je model 911 krásně vyvážený a radost z jízdy. Vydejte se na prázdnou silnici a budete si užívat každého rohu. 911 se otáčí s velkou odezvou, řízení má spoustu pocitů, plus je tu obrovské množství uchopení, přestože je to zadní motor. Samozřejmě pro přidanou trakci existují modely Carrera 4 s pohonem všech kol. Tato aktualizovaná verze Carrera se nachází také o 10 mm blíže k silnici a standardně nabízí Porsche Active Suspension Management (PASM), která je navržena tak, aby zlepšila ovladatelnost s různými režimy výkonu. To dělá 911 ještě více důvěru-inspirující, ale příjemné řídit i při mírných rychlostech. Toto není auto, které musí být poháněno do svých hranic, aby bylo oceněno.
100%