RCZ má jednoduchou sestavu motoru. K dispozici je jedna nafta - silný 2.0 HDi s 163 kb a šestistupňová manuální převodovka. Má spoustu tažné síly s točivým momentem 340 Nm a je také nejekonomičtější verzí RCZ s ohlášeným průměrem 53,2 mpg spolu s emisemi CO2 139 g / km. Je to dobrý konkurent Audi TT TDI a také mnohem levnější. K dispozici je jeden benzínový motor ve tvaru 1,6-litrového THP. Tento benzín s přímým vstřikováním je dodáván ve dvou verzích - modelu 163PS a top 200PS. Společně s BMW je to stejný motor, který se používá v řadě MINI a vynikající Citroën DS3. Je to klenot motoru, který je dokonale vhodný pro RCZ. Méně výkonný model 163PS je dostatečně dobrý, ale ve srovnání s nejvyšší verzí 200PS se cítí trochu nevýrazný. Díky turbodmychadlu s dvojitým posunem má spousta naléhavosti, když ho požádáte, aby se urychlil, takže nemusíte mít obtížný přístup k síti. Výsledkem je opravdu skvělé jiskření s velkou silou v celém rozsahu otáček a skutečným tempem. Je to opravdu jako motor Golf GTI - spokojený, že je oživený, hladký as příjemným výfukem. Zvuk je napomáhán novým akustickým zvukovým systémem, který vytváří zvuk v kabině. Model 200PS zrychluje rychlostí 0-60 km / h v 73 sekundách, ale skutečný světový rozchod je 6,5 sekundy. Dodává se s šestistupňovou manuální převodovkou, která je dostatečně pozitivní, ale dost neúspěšná, přestože není dost špatné, aby se snížil zážitek z jízdy. Model 200 hp také získává nižší podpěrnou tyč spolu s vylepšeným předním zavěšením, které je ještě agilnější a stabilnější. RCZ je mimořádně příjemný zezadu za volantem s velkou poezii v rozích. Je to velmi hnusný, takže můžete pěkně protékat od ohybu k ohybu. Je pravda, že řízení může udělat trochu víc, to je obzvláště patrné v mokrém, ale RCZ dobře zachytí a dává vám spoustu důvěry, aby to šlo rychleji. Zapomeňte na obvyklou manipulaci s Peugeot, RCZ je na jiné úrovni. Je to jedno vážně dobré auto. Jízda je poměrně pevná, ale ne nepříjemně, takže na dálnici je velmi málo větru nebo silnice. Pokud chcete mít automatickou verzi, je k dispozici jeden, ačkoli pouze na 1,6 THP s 163PS. Jedná se o nový sekvenční šestistupňový automobil, který je nejen hospodárnější než stávající (a žalostně datovaná) automatika Peugeot, ale má i rychlejší změny. To znamená, že je stále méně hospodárné než příručka s poklesem spotřeby z nárokovaných 44,1mpg na 38,6mpg. Spousta moderní automatiky od jiných výrobců je ve skutečnosti účinnější než jejich manuální ekvivalenty. 24-1-2014: Peugeot RCZ-R poháněný jak na trati, tak na silnici. Na rovných plochách a dlouhých rovinkách u Bedfordského autodromu se vozidlo pečlivě a předvídatelně zacházelo s nedotáčivostí dobře řízeným tvrdším zadním koncem. Nemá žádný výstražný štítek, ale Torsen diff znamená, že se snižuje, aniž by se otáčela kola a na dlouhé zadní straně rovně lehce vyklouzla 120 km / h před brzdou pro chicane (ostatní, lepší a statejší řidiči byli tažení 130). Nicméně, jako křesťan, ukázal můj instruktor, plochý okruh, jako je Bedford Autodrome, nedává opravdový dojem z auta na silnici. Tak jsme je vybrali na silnici, a to je místo, kde se ocitli oba silné 330 Nm od 1900 ot / min a snadná flexibilita motoru. Také i přes pneumatiky 235/40 R19 a tvrdší zadní odpružení byla jízda daleko od kostí. Je zřejmé, že to není kompatibilní, ale neuspořádá vaši vnitřní orgány ani jako počáteční příklady Mk II Audi TT s nepohyblivým sportovním odpružením s 19 "koly, a samozřejmě RCZ-R je zaměřen přímo u modelu Audi TTS 272PS, který má standardní magnetickou jízdu a 350Nm od 2500 otáček za minutu, ale stojí od 35 665 liber a nyní vyrazí na vyjížďku s novým TT čekáním v křídlech. Nemáte status Audi s Peugeot RCZ -R, ale dostanete zajímavější hledající auto, které můžete použít jako denní řidiče a odvézt na občasný den trati.
80%