Model 308 SW je vybaven motorem se vznětovým motorem, ale nabízí benzín ve formě 1,2-litrového tříválce turbo, který vyrábí buď 110PS, nebo 130PS. Může to znít příliš malý na to, aby poháněl velký pozemek, ale je to opravdu dobrý. Díky nízkým otáčkám motoru je k dispozici točivý moment (235 Nm), takže není třeba pracovat s motorem - a navíc zůstává tichý na cestách. Je to dokonce doma na dálnici. Dieselová řada je širší - existují motory o objemu 1,6 litru s rozměry 92PS, 110PS, 115PS a 120PS, plus 2,0-litrový BlueHDi s výkonem 150 koní. Nejúčinnější z nich je 1,6-litrový BlueHDi s výkonem 120 koní, který produkuje 85 g CO2 / km a má oficiální ekonomiku 88,3 mbar. Tento motor je k dispozici s plynulou automatickou převodovkou, stejně jako 150-litrový 2,0-litrový benzin a 130-litrový benzín o objemu 1,2 litru. Mohlo by to stát víc, ale 1,6-litrová motorová nafta BlueHDi je lepším řešením než starší 1,6litrové e-HDi jednotky. Je to efektivnější a navíc nabízí mnohem užitečnější výkon v převodovce díky vyššímu točivému momentu. To znamená, že při zrychlování na předjíždějících silnicích nebo předjíždění nemusíte být tak silní. Peugeot se soustředil na to, aby byl model 308 SW snadný a relaxační, a to spíše než vzrušující. To znamená hladké, přesné, dobře zatížené řízení, světelnou spojku a přiměřeně hladkou geometrii - ačkoli to není tak hladké jako přenos v automobilu Volkswagen Golf Estate. Okolo města se 308 SW necítí obzvláště objemné nebo obtížně řídit, navzdory své velikosti - ale je to více doma na silnicích a dálnicích. Působivé zdokonalení znamená, že 308 SW zůstává klidný a uvolněný i při rychlosti 70 km / h, bez ohledu na motor. Najděte zkroucenou silnici a model 308 SW udržuje svou pohodu dobře, s malým převrácením těla a bezpečí, jistotou - přesně to, co chcete od rodinného auta. Není to to, co byste nazvali zábavou - pro tento druh majetku je SEAT Leon ST lepší.
80%