Vymezující charakteristikou modelu 308 GT je jeho malý a nekonvenčně umístěný volant, který je umístěn nad kormidlem. Trvá to zvyknutí na to, a někteří to nikdy nebudou, ale zřetelnou výhodou je to, že malé obvodové kolo je vhodné pro sportovní auto. Agresivně tvarovaný, aby podpořil správné umístění čtvrtiny až tříkrát, je to skoro jako použití kola v arkádovém poháru z 80. let, zvláště když Peugeot dal GT docela rychlý obrat. Při nižších rychlostech je to jistě pocit agilního a poměrně nose-light, bez ohledu na motor. Jak je nyní v tomto typu vozu povinné, je k dispozici tlačítko Sport, díky němuž řízení má větší houževnatost (ačkoli není ostřejší) a zvyšuje citlivost na škrtící klapku. Většina transformačních je však standardní akustický aktor, který v režimu Sport přivádí falešný hluk motoru do kabiny přes stereo. Spousta se bude těšit na nesoulad komicky hlasitého amerického typu V8, který plní kabinu čtyřválcového vznětového hatchbacku, ale ostatní to budou trochu trapné. Je to přinejmenším řeč. Benzín má o to víc autentický "horký poklop", díky tomu, že má vysokou charakteristiku, ačkoli to není úplně vzestupné s ohňostrojem, který byste mohli chtít z výklopného víka 200PS plus, . Je zřejmé, že motor s objemem 180 koní není doma v horním rozsahu otáček, ale je to více než kompenzováno díky obrovskému špičce 400 Nm při pouhých 2000 otáčkách za minutu. Je to motor, který je mnohem vhodnější pro zřetelně nevýraznou povahu 308 GT, zvláště když se standardní šestistupňové automatické posuvy rychle a plynule pohybují, přičemž manuální převodovka benzínu je přes bránu trochu houževnatá. A houbička je adjektivum, které lze aplikovat i na jízdní kvalitu, i když zde je to převážně pozitivní - Peugeot se vyhnul tomu, aby byl závěs tvrdší než časopis The Times Crossword, jelikož může být někdy pokušením s těmito věcmi. Nicméně, zatímco 308 GT je pohodlný a kompatibilní na dlouhé vzdálenosti, měkké odpružení omezuje schopnost Peugeotu přenášet rychlost přes rohy. Výsledkem je, že řidič musí použít silné brzdění a velké množství nápravného řízení, aby získal Peugeot kolem pevného ohybu s jakýmkoliv tempem.
80%