Jak se hodí pro vozidlo s rozsahem, každý model GT získá plnohodnotnou navigační jednotku s dotykovým displejem a navigační jednotkou, dvouzónové ovládání klimatizace, 18-palcová kola z lehkých slitin, sada falešných koncovkách výfuku, kožené čalounění a čalounění sedadel Alcantara, kůže pro řízení a impozantně, LED indikátory, které zametou na bok, spíše než blikat, stejně jako Audi R8. Méně působivé je červené kontrastní šití na palubní desce, které se vloží do velké desky měkkého šedého plastu, vypadá trochu divně. Nicméně, kvalita je nyní tam s nejlepšími hatchbacky - vstoupit do 308 GT poté, co byl v Ford Focus a bude se cítit jako váš dům po post-vánoční clear-out. Všechno je krásné a elegantní, a přestože směs měkkých a tvrdých plastů někdy nechává stranu dolů (centrální palubní sloup se cítí levně), je to opravdu krásné místo k sedění. Pokud byste něco dokázali, mohli byste Peugeotu obvinit, že jste příliš nadšeni, když hledáte knoflíky, jako je špatná Popelka, protože někdy chcete jen hezký knoflík, který by se obrátil k tomu, aby se zhoršila teplota - ale jako malé kolo to je přednostní věc spíše než základní chyba. Zmínili jsme se o zvláštní pozici a je pravda, že okamžitě vypne některé. Peugeot je pravděpodobně tleskán za to, že se snaží být jiný, ale roky, kdy se díváme přes volant, abychom zjistili, že rychlostní talíř vypadá nad ním, se jeví jako podivně nepřirozený, přinejmenším zpočátku - jako třeba pěšky po eskalátoru, který se nehýbe. A za řidičem se domníváme, že Peugeot by mohl uvolnit více prostoru na zadních sedadlech - ačkoliv v kompenzacích je obuv obrovská, což je většinou dokončeno v obou hatchbackových i SW formách: v pětidveřovém poklopu je 470 litrů až 1309 litrů a 610 litrů se zvyšuje na 1660 litrů v majetku. Peugeotova trimová hierarchie nyní zahrnuje GT Line, která nahrazuje specifikaci "Feline" a díky spojení s GT má mnohem větší smysl. Sedí nad Access, Active a Alure a je k dispozici u benzinových a dieselových motorů od 115PS do 150PS. To se děje bez fantastických LED indikátorů, nižší výšky jízdy a řidiče Sport Pack (včetně tlačítka s ovladačem zvuku), ale ze všech důvodů a účelů vypadá to samé, ale stojí mnohem méně, a to jak vpředu, tak i po dobu trvání vlastnictví . Standardní vybavení Řada GT Line má 18palcové hliníkové kolečka "Diamant", dvojitý výfukový systém a černý lakovaný zadní difuzor, zateplené zadní boční okna, polokomprimované sportovní sedačky Alcantara s červeným prošitím, nastavitelná bedra pro řidiče i spolujezdce s masážními funkcemi, GT- stylový kožený volant, koberečky GT a hliníkové pedály. Kromě světlometů s plným LED diodami, reverzní kamery s parkovacími senzory, dvouzónové regulace klimatizace, 9,7-palcového multimediálního systému, satelitní navigace a audio streamingu Bluetooth s verzemi Active a Allure. Modely GT dodávají postupné LED směrové ukazatele, řidiče Sport Pack (včetně nastavení posilovače řízení, červené podsvícení přístrojové desky, nastavení zpětné vazby škrtící klapky, přepínání řazení v automatických verzích), bezklíčové ovládání, dynamický tempomat, nouzový kolizní výstražný systém a nouzové kolize.
80%