V těchto vozidlech jsme dělali více než 500 mil za den, takže vám mohu říct, že na předních sedadlech není nic špatného. A můžete jet až na 180 km / h bez přílišného bouřlivého hněvu. Ve skutečnosti vůbec nepotřebujete volitelnou windbreak. Mohu také svědčit, že se můžete pohodlně pohybovat v zádech rychlostí až 50 mph, po které začnete sbírat prach ve vlasech a létat v zubech. Verze 180 hp, kterou jsme řídili, byla vystrojena v polokazených polních kožených sedačkách s houpavými látkovými vložkami. Toto je doporučený materiál sedadla, protože vás udrží v pohodě a drží vás na svém místě. Na normálních silnicích, dokonce i na silnicích s nepatrným zlomeným nebo hloupým povrchem, je manipulace v pořádku s žádným z obávaných shuffleů, které se potýkají s konverzí minulosti. Nechcete se dostat k dokonalosti při manipulaci a držení vozu, ale to s jistotou zachází a jde dost dobře, pokud je trochu hnusně. Na dálnici si začínáš všimnout, že je poměrně nízký, s rychlostí okolo 20 km / h na 1000 ot / min, takže je potřeba 4000 otáček za minutu při 80 a 7 000 ot / min, aby se dosáhla maximální rychlost 140. A přes 4000 kilometrů pod koly, na našich stranách se podivně zdráhalo, aby se kolem 4000 změnilo. Mohl ještě potřebovat ještě několik kilometrů, aby co nejlépe dal co nejlépe. Dále jsme zkoušeli základní 2.0-litrový vůz o objemu 138 koní. Je to mírně vyšší, s rychlostí přibližně 22,5 km / h na 1000 otáček za minutu, takže je to uvolněnější dálniční křižník. A delší ozubená kola spojená s motorem, který je připravenější na otáčky, je pomalejší, ale hezčí jízda než 180. Konečně automatická a oh, drahá. Má čtyřrychlostní krabici se špatným ovládáním typu Tiptronic. Drželi jsme se jen asi deset kilometrů po silnici, ale museli jsme si zvolit jednu z nejkrutějších zákopů na jihu Francie. Ona se naklonila dobře na menší 16 "standardní kola, ale roztřepala se, škubla a kousala jako stará kabriolet kabrioletu SAAB 900. A autobox nebyl ani nic zvláštního, je dobré vědět, že můžete mít jeden, pokud si přejete jeden. -5, ačkoli auto není vychystávkou, standardní příručka o objemu 18300 liber 138 koní, s polokoženými sedadly a standardními 16 "kolami a pneumatikami. Není prostě nutné utrácet víc. A vůbec se vůbec nepotkáte na to, do jaké cenové oblasti, kde SAAB 9-3 se slevou začíná vypadat jako alternativa.
60%