Oba jsme řídili všechny tři varianty modelu 307CC a dospěli jsme k překvapivému závěru. Ale já to zachráním až do konce. Nejdřív obecně trochu o ubytování a střeše. Model 307CC je skutečný čtyřmístný. Ne dvěma nebo dvěma malými dětmi, jako je model 206CC a Lexus SC430. Čtyři průměrní dospělí mohou šťastně cestovat. Francouz skutečně vynalezl koncept tvrzeného stropu, který se v roce 1932 odrazil v zavazadlovém prostoru a Peugeot ho uvedl do výroby ve formě Peugeotu 401 Eclipse. Dlouhá cesta před Skywardem z roku 1958 Ford. A světelné roky před vozem Mercedes 1999 SLK. V modelu 307 se botka otevírá dozadu, zadní okno se do ní skládá směrem dozadu a pevná deska se zavěsí dolů. Poté se boot znovu zavře, to vše za cca 25 sekund. Neexistují žádné klipy, které by vám mohly přerušovat nehty; jediný spínač a uvolnění zastaví proces skládání střechy v libovolném stádiu. Samotná střecha zabírá asi polovinu prostoru zavazadlového prostoru a ponechává dostatek pro kufřík s průměrnou velikostí. Chcete-li s vámi a čtyřmi cestujícími brát víc, musíte se rozhodnout, že budete mít hotovku na cestě nebo si koupíte volitelný stojan a chcete-li si vzít dámu celou sbírku letních frocků, budete mít dělat obojí. Na rozdíl od vozu Mercedes SL nemůžete zvednout střechu, abyste nakládali zavazadlo. Musíte vše sklouznout do úzkého slotu. Nebo je rozumné a zatížení na polovinu rovně to s střechou nahoru. Pěkný rys je, že tlačítko elektrického bootování je středem "0" odznaku "307".
60%