60%
Obsah
Řidičské dojmy
V těchto vozidlech jsme dělali více než 500 mil za den, takže vám mohu říct, že na předních sedadlech není nic špatného. A můžete jet až na 180 km / h bez přílišného bouřlivého hněvu. Ve skutečnosti vůbec nepotřebujete volitelnou windbreak. Mohu také svědčit, že se můžete pohodlně pohybovat v zádech rychlostí až 50 mph, po které začnete sbírat prach ve vlasech a létat v zubech. Verze 180 hp, kterou jsme řídili, byla vystrojena v polokazených polních kožených sedačkách s houpavými látkovými…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Oba jsme řídili všechny tři varianty modelu 307CC a dospěli jsme k překvapivému závěru. Ale já to zachráním až do konce. Nejdřív obecně trochu o ubytování a střeše. Model 307CC je skutečný čtyřmístný. Ne dvěma nebo dvěma malými dětmi, jako je model 206CC a Lexus SC430. Čtyři průměrní dospělí mohou šťastně cestovat. Francouz skutečně vynalezl koncept tvrzeného stropu, který se v roce 1932 odrazil v zavazadlovém prostoru a Peugeot ho uvedl do výroby ve formě Peugeotu 401 Eclipse. Dlouhá cesta…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Při uvedení v roce 2003 se objevilo pouze jedno další auto. Renault Megane CC byl jediným alternativním originálním čtyřmístným sedadlem s pevným vrcholem, který se sklopil do kufru. Oba jsme řídili všechny tři varianty modelu 307CC a dospěli jsme k překvapivému závěru. Peugeot 307CC 2003 Road Test
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Prostor pro čtyři dospělé. Jezdí dobře. Spousta bezpečnostní sady. Standardní 138bhp manuální model je ten, který se chystá.
- Nešikovný styl z některých úhlů. Automatická verze je zklamáním.
60%