Peugeot nabízí dva benzinové motory o objemu 1,6 litru pro model 3008, první s výkonem 120 koní a druhý o výkonu 156 koní. To jsou dobré pro řízení města, ale většina kupujících ocení mimořádný točivý moment a nižší spotřebu paliva naftového motoru 3008. K dispozici jsou tři na výběr, s výkony mezi 115PS a 163PS plus dieselový hybridní model s 200PS. Hybrid je nejmocnější vůz řady 3008, ale je také nejúčinnější. Emise jsou 88g / km a oficiální ekonomika je 83,1mpg, takže je nárok na roční roční VED. Má pohon všech kol, s elektrickým motorem pohánějícím zadní kola a vznětový motor pohání přední kola. Nicméně, to není opravdu určeno pro off roading a je také velmi drahé. Kupující je lepší s 1,6-litrovými 115palcovými nebo 2,0litrovými 150PS HDi vznětovými motory. Navzdory tomu, že nabízí nejmenší výkon v jakémkoli modelu v dosahu, motor 115PS bude v pořádku pro mnoho majitelů. To má dostatečný točivý moment pro dálniční pády a je ekonomický s oficiálním číslem 58,9 mpg a emisemi 125g / km. Výkonnější motor 2.0 HDi 150PS je vhodnější pro práci na dlouhou trať - ti, kteří pokrývají vzdálenost na dálnici, ocení další vylepšení a točivý moment. Ti, kteří chtějí automatické, by si měli zvolit naftový motor 163PS, který použije tradiční automatickou převodovku namísto automatizované manuální výbavy 115PS. Model 3008 byl navržen s důrazem na pohodlí a oproti ostré manipulaci. Pozastavení má dobrou práci při pohlcování hrud a nárazů, zatímco zdokonalení je dobré. Hluk větru a silnice je udržován v zálivu a ovládání je lehké a dobře umístěné pro relaxační jízdu. Model 3008 využívá elektronickou ruční brzdu, ale je to impozantně nenápadné a navíc je k dispozici asistenční systém, který usnadňuje život. Překvapivě, navzdory komfortu orientovaného uspořádání, je málo v cestě těla role. Prostřednictvím rohů a otočení je model 3008 elegantní a předvídatelný, ale není to poslední slovo v náročném řidiči kvůli zbožnému a necitlivému řízení, které nezvyšuje důvěru při stlačení na rychlost - ačkoli to je v pohodě ve městě.
60%