Motory nabízené společností Peugeot obecně zdůrazňují úsporu paliva a nízké emise při vysokém výkonu, ale existují dva motory s vyšším pohonem - 156PS THP a 200PS THP, z nichž poslední je k dispozici pouze v verzi GTI 203. kupující však půjdou na další model. Vstupní úroveň 1,0-litrových a 1,2-litrových benzinových motorů VTI je trochu nevýrazná pro použití na dálnici, ale jsou v okolí města. Pokud chcete benzinový model, máte lepší výkon s 1,4-litrovým nebo 1,6-litrovým VTI, které jsou lepšími výkony. Nejlepší vyváženost výkonu a hospodárnosti přichází z e-HDI dieselů - je zde 1,4 s 68PS a 1,6 s 92PS. Jsou poměrně zdokonaleny při nízkých otáčkách, produkují dostatečný točivý moment pro předjíždění a jízdu na dálnici a poskytují skutečně působivou spotřebu paliva - dostanete 55mpg, i když budete řídit jako chuligán. Jak 1.4, tak 1.6 e-HDI motory klesají pod magickou úroveň emisí 100 g / km, takže mohou každým rokem volně zdanit, ale nezapomeňte, že stojí více než benzínové modely, které si kupujete. Ať už si vyberete jakýkoli motor, 208 je rozumné řídit, ale má několik nedostatků, které ho drží. Je to dobrá zábava na venkovské cestě, ale závěs se někdy cítí staromódní a nerozhodný na rozbitých a nerovných silničních plochách tak běžných ve Velké Británii. Není to problém kolem města, ačkoli, takže pokud to je místo, kde máte tendenci řídit, nemusíte se příliš obávat. Budete pravděpodobně frustrováni změnou rychlosti na manuálních modelech, ačkoli to není přesně příjemné. Je to špinavé a nepřesné, protože páka často požaduje druhou strunu, aby se dostala správně do výstroje. Naštěstí je řízení správné a je poměrně dobře vážené, a díky malému rozměru je to hezké a snadno zaparkované, i když viditelnost přes rameno není skvělá. Navzdory nedostatkům vozu 208 to není špatné auto, které jezdí, není to tak docela tak vyleštěné, jako je Ford Fiesta, což je zábavnější, nebo Volkswagen Polo, který je zralější a pohání jako větší auto. Pokud je pro vás příjemnější jízda méně důležitá než styling nebo provozní náklady, pak by měl být 208 v pořádku.
60%