Všechny modely v sortimentu 108 jsou způsobilé pro bezplatnou ročně VED díky jejich nízkým emisím méně než 100 g / km. Úspora paliva působí příznivě, v závislosti na typu motoru a převodovce, s oficiální ekonomikou mezi 67,3 mph a 74,3 mph. K dispozici jsou dva motory - 1,0 litrový benzin s výkonem 68 koní a 1,2 litru s výkonem 82 koní. 1.0 litr je nabízen se systémem zastavení motoru, který ještě více zvyšuje spotřebu paliva. Ti, kteří potřebují automatickou převodovku, si mohou vybrat 1,0 litrový motor s převodovkou ETG - ale je to daleko od nejlepších. Je to automatizovaný ruční systém, takže je pomalý a trhavý ve srovnání s tradičním měničem točivého momentu. Pokud absolutně musíte mít automatickou práci, bude to dělat, ale pro většinu kupujících bude manuální model chytřejší volbou. O objemu 1,0 litru může znít jen 68PS a 96Nm točivého momentu, ale ve skutečnosti je dokonale schopný zrychlit trochu 108 na rychlost díky nízké hmotnosti vozu. Je to ve svém nejlepším městě, ale pro příležitostné výlety na silnici a dálnici je to naprosto přiměřené a je pravděpodobně nejlepší volbou pro většinu. Ti, kteří mají tendenci dělat více kilometrů dálnice, mohou být lepší s 1,2 litrovým benzinem VTI, který má 82PS a 116Nm točivého momentu. Přídavný točivý moment a síla motoru poskytují 1.2 lepší celosvětové schopnosti, ale oba motory působí dokonce i na dálnici. Není to přesně dokonalý dálkový křižník, ale je jistě mnohem tišší než starý 107. Je to mnohem působivější i přes rohy. Pevnější zavěšení znamená méně kotoučů karoserie než dříve, zatímco revize řízení dělají zkroucení a otáčení příjemnější, stejně jako hladká a hladká převodovka. 108 je v nejlepším městě, kde se dobře spojují kompaktní rozměry, hnací motory a snadno ovladatelný charakter. Parkování je snadné, stejně jako přichycení přes úzké mezery a dolní ulice. Skoda Citigo a její protějšky ze SEAT a Volkswagen se cítí trochu vyrostli na silnici, ale mezi nimi je opravdu velmi málo.
80%