Široká stopa pomáhá při manipulaci s vozidly. Navzdory malým 14 palcům a tenkým pneumatikám jsou úrovně uchopení dobrá a při brzdění je spousta kousnutí. Jak byste očekávali, že existuje nějaká karoserie, ale řízení citlivé na rychlost působí jako dobrý pocit při jízdě a slušné zpětné vazbě. Tyto malé převisy a skvělá viditelnost umožňují snadné přichycení a z provozu, zatímco téměř svislá zadní část znamená, že zpětné parkování je bezproblémové. Dimunitiv 107 je také velmi lehký, s hmotností jen 825kg je drobný poklop jistě ozdobný. Tato nízká postava je napomáhána velmi lehkým motorem o výkonu 998 ccm, který váhy váží pouhých 67 kg. Vyrábí 68 koní a svým charakteristickým výfukem a tříválcovým trombem je to skvělá zábava, která poskytuje vynikající výkon. Dobrá odezva škrticí klapky a pozitivní pětrychlostní převodovka pomáhají tomu, aby se 107 necítil z hloubky na otevřených cestách - ve skutečnosti je to zjevení a skvělá zábava, pokud není zvlášť rychlá. Oficiální doba 0-62 km / h je 14,2 sekundy s manuální převodovkou (je to 14,9 sekundy s převodovkou 2-Tronic), která nevypadá tak působivě, ale malý motor je šťastný, že se oživí, ačkoli to může být hlučné. Nejde o ideální auto na dálnici, a to hlavně kvůli nedostatku točivého momentu a poměrně vysokým otáčkám, ale cestuje šťastně rychlostí 70 km / h a bude pokračovat v provozu s malými problémy. Navzdory své hmotnosti a velikosti se také cítí stabilní - díky poměrně široké trati. To pomáhá při manipulaci a díky reakcím typu go-kart a citlivému řízení se cítí obratné a jisté. Kvalita jízdy by se dala zlepšit, ale zabývá se hrubými městskými cestami, které jsou lepší než jeho soupeř a nehrozí nad výmolmi. Jinde je snadné jezdit díky lehké spojce a převodovce, zatímco vibrace, které obvykle získáváte od třívalových motorů, jsou dobře izolovány. Elektronicky řízená pětistupňová manuální převodovka 2-Tronic je zcela inovativní systém. Neexistuje žádný pedál spojky a jsou k dispozici dva režimy řazení - "E" nebo "Easy" - kde požadovaný převod je zcela automatický nebo aktivní režim s "bezesávkovou" převodovkou, kterou ručně řidič provede. Jednoduchý režim znamená, že řidič nepotřebuje manuálně vybrat rychlostní stupně a je vhodný pro jízdu ve městě, jako konvenční automatický režim. Existuje funkce plynulého pohybu, takže auto se po uvolnění brzdového pedálu bude hladce pohybovat pryč. V manuálním režimu stačí vytáhnout páku řadicí páky pro posun směrem nahoru a posunout dopředu pro řazení dolů.
80%