Neexistuje žádný lesklý levný plast a šikovný pomlčkový materiál, kabina Peugeot se cítí dobře dokončena. Důležité je, že materiály vypadají a jsou příjemné a mají mnohem lepší kvalitu, než najdete u jiných levných vozů této velikosti. S neobvyklými ovládacími prvky topení, uživatelsky přívětivým stereofonním a funky rychloměrem pod-styl design je čerstvý a atraktivní, zatímco průsvitný úsek stylově září oranžový v noci. Na dveřích jsou nějaké odhalené šrouby, ale naštěstí jsou skryty a příliš mnoho kabiny nezkazí. Navzdory celkové délce menší než 3,5 metru je v přední části dostatek prostoru, ačkoli kolenní místnost se může cítit trochu omezená, zejména proto, že na sedadlech není žádné nastavení výšky. Samotné židle jsou poměrně úzké a ploché, ale jsou překvapivě pohodlné i na delších cestách. Zadní prostor pro cestující je přiměřený, ale vyšší osoby najdou nohy a stohování je ohroženo skutečností, že reproduktory přebírají většinu prostoru na kapsách dveří. Ale vzhledem k tomu je to městské auto, přesně to, co byste očekávali. Bota by mohla být lepší - a není to jen její malá velikost. Chcete-li ušetřit peníze, dveře zavazadlového prostoru jsou jednoduše skleněným oknem, což vám zanechává vysokou nosnost, zatímco kapacita je jen 139 litrů. Nicméně má přinejmenším 50/50 dělené sklopné zadní sedadla, které celkově zvyšují kapacitu na 751 litrů a znamená, že se vejdete na kole. Je snadné vidět, kde jsou další peníze uloženy na Peugeotu. Na dveřích je kovový odraz, ačkoli firma bezpochyby poukazuje na to jako na stylingový prvek, ani na odkládací schránku a otáčkoměr. Klapka palivové nádrže používá k uzavření levnou kovovou svorku a také není zámek. Vybavení od začátku jízdy (červen 2005): Urban byl zpočátku jediným výbavou, který je dodáván s elektrickým posilovačem řízení, airbagem řidiče a spolujezdce, CD rádiem se zásuvkou MP3, ABS s EBFD (Electronic Brake Force Distribution) a CSC ), dálkové centrální zamykání dveří, elektrická okna, dělené sklopné zadní sedadla 50/50 s upevněním ISOFIX, vnějšími vnějšími zpětnými zrcátky a madly dveří, bočnicemi a pevným odnímatelným zadním vozem. Urban Lite je pod úrovní Urban a byl zahájen v listopadu 2006 jako vstupní model. Je vybaven elektrickým posilovačem řízení, airbagem řidiče a spolujezdce, CD stereo se zásuvkou MP3, ABS s EBFD (Electronic Brake Force Distribution) a CSC (Cornering Stability Control) a je k dispozici v barvách Laser Red, Citrus Yellow nebo Raven Black. Sport XS byl přidán v lednu 2007 a vyznačuje se barevnými (v závislosti na barvě karoserie) pruhy, hliníkovými koly a červeným lemem v interiéru. Vlastní úrovně vybavení jsou stejné jako u Urban. Verve je špičkový model a je dodáván s klimatizací, 14palcovými hliníkovými koly, otáčkoměrem a výhradní dostupností nové barvy Mandalin Orange.
80%