Vauxhall Insignia je k dispozici s dobrým výběrem benzinových a vznětových motorů, stejně jako pohon předních a čtyř kol. Nejlepší pro úsporu paliva je motorová nafta 140PS 2.0 CDTi ecoFlex - oficiálně se vrací 76,3 mbar a 99 g / km CO2. Nejlepším benzínem je turbodiesel 1.4, který poskytuje nárok na 50.4mpg a 124g / km CO2. K dispozici je také traťově zaměřená verze VXR poháněná turbodmychadlem V6 s turbodmychadlem 325PS. Modely postavené před rokem 2009 jsou většinou omezeny na benzín 140PS 1.8 EcoTec nebo 2.0 CDTi 130PS. Oba budou vrátit příslušné 40.4mpg a 63.0mpg, ale zklamou na silnici se špatnou akcelerací a zdokonalením. 1.4 benzín byl přidán do řady v roce 2011, s větším točivým momentem a lepší ekonomikou, spolu s výkonným 2,0-litrovým dieselovým motorem Biturbo s výkonem 195 koní a točivým momentem 400 Nm a možností pohonu všech kol. Insignie, která byla postavena po rekonstrukci po roce 2013, jsou těmi, na které se zaměřuje, kde nabylo účinnosti řada důležitých změn. Impozantní model 140PS 2.0 CDTi byl přidán do řady spolu s technikou ecoFlex pro snížení emisí CO2 pod 100g / km CO2 spolu s dieselovým motorem 163PS 2.0, nabízejícím vyšší tempo a oficiální objem 65,7mpg a 114g / km CO2. Biturbo diesels stranou, všechny motory jsou hlučné při nízké a vysoké rychlosti, zatímco silniční a hluk větru je také problém v celém rozsahu. Insignia má dostatečnou jízdu, přestože modely před rokem 2013 postrádají vylepšení a jsou náchylné k těžkému zatáčení do těsných zákoutí. Vauxhall revidoval zavěšení a řízení jako součást faceliftu a zatímco Insignia se cítí mnohem více komplikovaná, stále chybí hladkost jeho hlavních soupeřů. Pokročilé problémy byly vylepšeny přidáním šestilitrové šestilitrové šestistupňové Whisper Diesel v roce 2015, ale dokonce s tím Insignia ukazuje svůj věk proti nejnovějším Ford Mondeo a Škoda Superb.
60%