60%
Obsah
Řidičské dojmy
Vauxhall Insignia je k dispozici s dobrým výběrem benzinových a vznětových motorů, stejně jako pohon předních a čtyř kol. Nejlepší pro úsporu paliva je motorová nafta 140PS 2.0 CDTi ecoFlex - oficiálně se vrací 76,3 mbar a 99 g / km CO2. Nejlepším benzínem je turbodiesel 1.4, který poskytuje nárok na 50.4mpg a 124g / km CO2. K dispozici je také traťově zaměřená verze VXR poháněná turbodmychadlem V6 s turbodmychadlem 325PS. Modely postavené před rokem 2009 jsou většinou omezeny na benzín 140PS 1…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Interiér značky Vauxhall Insignia je praktický a má slušnou velikost boty - 530 litrů - a komfortní přední sedadla se spoustou míst hlavy a nohou. Nicméně, zatímco kabina se cítí dobře-postavený, to je poměrně prosté a světské, s množstvím tmavých plastů. Vysokí cestující zjistí, že zadní část vozidla je těsná a šikmá střecha omezuje hlavu. Středové zadní sedadlo není ani moc dobré, s úzkým podstavcem a omezeným prostorem pro nohy, vzhledem k tomu, že podlaha je zvednutá docela vysoká, aby vyhovovala přenosu. Ve srovnání s vůdci třídy - Ford Mondeo a Škoda Superb - se kabina cítí rozhodně průměrná. Jak Ford, tak i Škoda dostanou víc prostoru pro zavěšení a vysoký štítek Insignia umožňuje snadné odlepení obruby při pohybu velkých nebo těžkých předmětů. Tam je také podivný kus do podlahy zavazadlového prostoru, který zase dělá to složité posunout položky dovnitř a ven. Vauxhall je pohodlné místo pro řidiče a většina modelů získá kožený ozdobný volant a velkou podpůrnou látkovou sedačku se spoustou úprav a velkou podporu. Celosvětové vidění je obecně v pořádku, ale silné sloupy a malé zadní okno mohou být složité, pokud jde o zadní tři čtvrtiny. Zakřivená pomlčka je typická v celém rozsahu, ale tlačítko těžké a poněkud matoucí rozložení bylo osídleno v roce 2013 a nahrazeno chytřejším uspořádáním, s menšími čísly a intuitivnějším displejem o průměru 8 palců.
Recenze automobilu
Značka Vauxhall Insignia je velký a ekonomický hatchback, který je oblíbený u řidičů firemních vozů, díky svým nízkým provozním nákladům, pohodlné poloze řízení a slušné úrovni vybavení. To znamená, že Insignia vrací špatné vylepšení a nudný styl, což z něj činí obtížné doporučení pro řidiče jiných firem. Insignia získává široký výběr motorů, přičemž nejvýznamnější je 140PS 2.0 CDTi ecoFlex, který oficiálně vrací hodnoty 76.3mpg a 99g / km CO2. Přeplňovaný turbodiesel 1.4 je nejúčinnější benzin…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Chová se poměrně dobře. Slušná kvalita jízdy. Mnohem lepší po faceliftu po roce 2013.
- Zadní sedadla nejsou pro dospělé komfortní. Původní motory všechny rozvodové řemeny nejsou řetězové. Špatně kvalitní interiér.
60%
Opel Insignia na prodej
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 46 168 km
- Cena
- 599 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 167 000 km
- Cena
- 279 000 Kč
- Vyrobeno
- 2019
- Tachometr
- 96 570 km
- Cena
- 369 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 34 431 km
- Cena
- 169 900 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 160 882 km
- Cena
- 149 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 226 745 km
- Cena
- 139 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 192 200 km
- Cena
- 189 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 67 539 km
- Cena
- 289 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 188 205 km
- Cena
- 146 000 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 125 791 km
- Cena
- 249 000 Kč