Z vnějšku je Cascada velmi připomínající Astra a ten motiv pokračuje v kabině - binnacle a centrální zásobník vypadají velmi podobně jako ty, které jsou vidět v populárním hatchbacku Vauxhall, přímo na číselníku. To není zvláště špatná zpráva - kvalita materiálu je velmi dobrá a ovládání je dobře dokončeno a příjemné. Není to však všechno pozitivní. Centrální zásobník sám je velmi přeplněný, s matoucím množstvím knoflíků, které ovládají vše od rádia až po ventilaci. Na straně plus je barevná obrazovka v horní části zásobníku přehledná a obecně snadno použitelná. Nižší stupeň SE se dodává s látkovým čalouněním, které není příliš luxusní a nedává nic, aby se Cascada cítila lépe než Astra, ale pokud půjdete na vyšší model Elite, získáte působivě luxusní pokožku v různých barvách barvy. To opravdu pomáhá zvednout atmosféru a dává výrazně větší upřímný pocit. Střecha je vnitřně lemovaná měkkou tkaninou, která vypadá a vypadá jako tradiční povrchová úprava. Sotva vidíte žádné konstrukční tyče nebo tyče, takže byste mohl být odpuštěn, protože si myslíte, že Cascada je kupé zevnitř. To znamená, že viditelnost dozadu není skrz malý skleněný zadní okno. Střecha se stáhne auotomaticky jednoduchým tlačítkem umístěným elektronickou ruční brzdou, aniž by bylo možné pracovat s ručními sponami. Trvá celkem 17 vteřin a může být použito na cestách rychlostí až 30 mph, což je užitečné, pokud jste udeřeni v náhlém spánku, nebo když slunce vyjde, když čekáte v provozu. Cvičení je obecně dobré. Boot je 280 litrů, což není špatné, ale budete muset obětovat hodně z toho, pokud máte v plánu skládat střechu. Přístup není ani skvělý - víko zavazadlového prostoru není příliš velké, takže otevírání je mnohem menší než v případě vozu Volkswagen Eos. Můžete sklopit zadní sedadla dopředu a tam je průchozí poklop, který rozšiřuje kapacitu zavazadlového prostoru na užitečnější 780 litrů, ale budete stále omezeni na ne objemné položky. Jedním z hlavních plus bodů pro Cascada je prostor pro cestující. Tam je místo v zádech pro dva dospělé, ačkoli přístup není skvělý a výška není příliš působivá se střechou buď. Ale s touto střechou budou cestující na zadních sedadlech dokonale komfortní, pokud cestujete na rychlostní silnici, kde se stane problém s větrem. Standardní vybavení je konkurenceschopné - 18 palcová kola z lehkých slitin jsou standardní, spolu s parkovacími senzory, tempomatem, rádiem DAB, klimatizací a Bluetooth. Pohybující se až do výbavy Elite dodává čalounění sedadel perforované kůže, vyhřívané přední sedadla, automatické osvětlení a stěrače a dvouzónové ovládání klimatizace. Standardní vybavení: modely SE dodávají s aktivním systémem ochrany proti převrácení, dálkovým ovládáním střechy, 18palcovými hliníkovými koly, klimatizací, CD / MP3 přehrávačem CD s digitálním rádiem DMB, zásuvkou aux-in a USB, Bluetooth, kožený volant, tempomat, volantové ovládání zvuku, sportovní přední sedadla, elektrická okna, zadní parkovací senzory, LED zadní světla, dálkový ovladač, elektrická parkovací brzda, multifunkční vypínač a zadní sedadla FlexFold dálkové elektrické uvolnění. Elite trim přináší dvojzónové ovládání klimatizace, obložení sedadel z perforované kůže, vyhřívané přední sedadla, sportovní přední sedadla s prodlouženými sedáky, přední sedadla s nakloněným a čtyřcestným elektrickým nastavením bederní opěrky, volant s plochým dnem, vyhřívaný kožený volant, automatické světlomety s detekcí tunelu a pomocným digitálním dálkovým světlem, zpětné zrcátko proti oslnění, přední mlhové světlomety, přední elektronické přední bezpečnostní pásy a vítr.
60%