Uvnitř je vhodně pokročilý. K dispozici je obrazovka s vysokým rozlišením, kde byste očekávali, že nalezne nástrojový binnacle, s nápisem, který vám říká, jak efektivně řídíte, stejně jako rychlost a kilometrový výkon. V horní části středového zásobníku je také druhý displej s navigačním systémem, zvukem a reverzní kamerou. Materiály uvnitř jsou pevné a kožené obložení je impozantně luxusní, plus barevné dveře a dotykové ovládání na středovém stohu. Ampera je dostatečně futuristická na to, aby na mě působila, ale je dostatečně známá, aby nebyla skličující, což je rovnováha, na kterou se Opel musel tvrdě snažit. Praktičnost je víceméně nedotčena součástmi elektrického pohonu. Mnoho elektromobilů má díky velké baterii sníženou kapacitu zavazadlového prostoru, avšak Ampera nabízí 301 litrů bootspace. Není to špičková věc, ale je to víc než dost pro slušné množství zavazadel nebo nakupování. Kromě toho je k dispozici komplexní seznam standardních zařízení. Naše zkušební vůz v elektronovém obložení měla vyhřívané sedadla, monitory tlaku v pneumatikách, reverzní kameru, zvuk BOSE, předhřívání kabiny, vstup a start bez klíče, klimatizace a tempomat. Není to vyloučeno, aby se zlepšila ekonomika, to je jisté. Objem zavazadlového prostoru je poměrně skromný o objemu 300 litrů a objem zadních sedadel činí až 1000 litrů. Noha a hlava jsou v pořádku pro čtyři cestující. Neexistuje žádné středové zadní sedadlo, protože tam je část baterie.
80%