Vauxhall nabízí omezený rozsah motorů pro Adam. K dispozici je vstupní úroveň 1,2-litrový benzín se 70PS, plus 1,4-litrový benzín k dispozici buď 87PS nebo 100PS. Bohužel tyto motory již ukazují svůj věk - žádný z nich není obzvlášť skromný, a to i s nejčistšími 1.2, které vydávají 117 g / km. Mnoho soupeřů řídí méně než 100 g / km. Ekonomika je podobná v celém rozsahu motorů v rozmezí od 51,4mpg do 56,5mpg. Výkon je přijatelný, ne-li skvělý - bez ohledu na to, zda je nutné udržet motor na varu, je zapotřebí zůstat na špičce rychlosti, ale je tu dost na to, abyste se dostali k rychlosti dálnice nebo předjíždění, zvláště pokud se rozhodnete pro jeden z 1,4 -litrové možnosti. Nicméně většina konkurenčních výrobců nabízí turbodmychadla s více dostupným točivým momentem a lepší ekonomikou. Zušlechťování není ani silným bodem, s velkým množstvím rušivého hluku motoru i při poměrně nízkých rychlostech. Naštěstí chce Vauxhall představit více moderních motorů, včetně 1,0-litrového tříválce, který by měl dodávat emise sub-100g / km a turbodiesel 1,4 turbodmychadla s výkonem kolem 140 koní. Neexistuje žádný dieselový variant a neexistují žádné aktuální plány na uvedení jednoho. Řízení Adama je dost snadné, ale není to příjemné. Řízení je lehké a cítí se naprosto umělé, zatímco řazení je zářez a závěs tuhý. Hrudky, hrboly a vývrtky nejsou řešeny zvlášť pohodlně nebo tiše, což by bylo mnohem více odpuzující, pokud by manipulace byla vzrušující. Bohužel to není pravda - je tu spousta uchopení, ale neklidné řízení a nedostatek zpětné vazby neudělá mnoho inspirace pro řidiče. Kolem města to ale není příliš špatné, protože silnice nejsou příliš hluboké nebo hrbaté. Díky malému rozměru vozu je parkování neuvěřitelně snadné i v malých prostorech a je zde také systém řízení města, aby bylo řízení - které je již velmi lehké - ještě lehčí pro těsné manévry.
60%