1.5 dCi je nejoblíbenějším typem motoru a je to dobrý balík, obzvláště vzhledem k tomu, že jde o vstupní model. Je to hladké a mnohem méně vokální než ekvivalentní model v předchozím Qashqai, s téměř tichým volnoběhem a plynulým dodáváním energie. Je to dostatečně rychlá značka a přesto, že 110PS v kombinaci s tímto tělem znamená, že budete muset tvrdě pracovat, abyste dosáhli rychlosti, točivý moment 260 Nm pomáhá držet rychlost na kopcích s malou námahou. Převodovka je hezká, pozitivní a lehká, zatímco ovládání s dvojím režimem (můžete zvolit Standard nebo Sport) je lehké a přesné. Šestistupňová převodovka je také vynikající. Oficiální spotřeba paliva je 74,3 mbar pro kombinovaný cyklus a vzhledem k jeho flexibilní, snadné jízdě a vynikajícímu vylepšení při nízkých otáčkách vidíme, že při jemné jízdě ven z města by toto číslo mohlo být možné pro každého, kdo není ve spěchu . Pokud chcete mít více dieselů, pak je k dispozici šestistupňová manuální převodovka nebo automatická převodovka Xtronic CVT. Přídavná síla je vítána pro každého, kdo pravidelně řídí dálnici a je to určitě punčochy, ale stejně jako 1.5 dCi je také rafinovaný, a to zejména při nízkých rychlostech a při konstantním cestování. Požadovaná úspornost pro rozsah 1,6 v rozmezí od 60,1 m / s (pohon dvou kol) až po 57,6 m / s pro verze s pohonem všech kol, s možností přitahování 1800 kg při spojení s manuální převodovkou. Qashqai také přichází s benzinovým motorem DIG-T o objemu 1,6 litru s výkonným 163 koní. Špičkový točivý moment pro tento přeplňovaný benzinový motor je 240 Nm, což je o něco nižší než top diesel, ale na silnici to funguje dobře. To je třeba urychlit při zrychlení ve srovnání s dieselovým motorem, ale na plavbě je tiché a rafinované a je překvapivě efektivní a přináší 48,7MPg s emisemi 134g / km. 1.6 bude také tahat až 1500kg. Není-li tvoje vlečení nebo jízda na dlouhé vzdálenosti, pak je k dispozici také benzinový motor 1.2 DIG-T s výkonem 115 koní. Požadované ekonomické špičky při 50.4mpg pro ruční i CVT přenosy. Pokud jde o manipulaci, Qashqai je mnohem leštěnější všestrannější než jeho předchůdce, přestože auto již nastavilo vysoký standard. Testovali jsme Qashqai na směsicích A a B, stejně jako dálnic a je jasné, že britští inženýři zodpovědní za jeho rovnováhu a manipulační rovnováhu zde vykonali hodně své práce. Je vhodná pro naše špatně vyvýšené, silně klenuté silnice. Okolo města je jízda kompatibilní a přiměřeně měkká, a to i na 19-palcových kolech, ale díky vynikajícímu tlumení se při rychlosti cítí zasazená a stabilní, s přesným řízením a vysokou polohou sedadla, která pomáhá řidiči bezpečně umístit vůz do ohybu. Funkce Active Trace Control funguje dobře, aby zachovala kontrolu nad vysokorychlostními rohy, zatímco systémy Nissan Safety Shield přinášejí některé pěkné dotyky, jako je vedení na pruhu a ochrana proti nevidomým. Jediným systémem, který zklamá, je pomůcka Stand Still - přidána do řady v roce 2017. Systém automaticky zabere ruční brzdu, když je vozidlo v klidu, ale pomalu se uvolňuje, což způsobuje, že Qashqai reaguje pomalu na zaneprázdněných křižovatkách nebo křižovatkách.
80%