80%
Obsah
Řidičské dojmy
Qashqai má poměrně přímočarou sestavu motoru. K dispozici jsou dva benzinové motory - 1,6-litrový a 2,0-litrový, což jsou řetězové kontejnery, zatímco motorová řada je tvořena 1,5 dCi (pásová vačka) a 2,0 dCi. 1.6 má pětistupňovou manuální převodovku, zatímco všechny ostatní mají šestistupňové manuály. Převodník kroutícího momentu CVT je volitelný s benzínovým motorem o objemu 2,0 litru a nový šestistupňový automat s 2.0 dCi. A zatímco to vypadá jako SUV, téměř všechny Qashqai jsou pohonem dvou kol - pouze 4,0 dCi je nejlepším motorem. Ale je to menší 1.5 dCi, který má nejvyšší smysl v Qashqai. Je to vylepšený motor, který se zřídkakdy cítí pomalý a jeho nedostatečný točivý moment je znatelný pouze při silném zatlačení. Na otevřené cestě, i když motor s volnoběhem se zřídkakdy musí tvrdě pracovat a hladký, ale citlivý přívod energie znamená, že je to dobré pro dopravu. S vysokým pozastavením, které potřebujete k tomu, abyste získali vysoký postoj, bylo by vám odpuštěno, že si myslíte, že Nissan bude bojovat v nárožích, ale ve skutečnosti to zvládne překvapivě dobře. Je pravda, že řízení nemá postačující pocit, ale je to přímo a přesně se točí. Skeletová skříň je tuhá a dobře řízené zavěšení znamená, že se karoserie drží pod kontrolou. Kvalita jezdectví je také dobrá vďaka kladivem a vytváří hladký a klidný společník na dálnici. Benzínový motor o objemu 2,0 litru produkuje 140 koní a s příznivým kroutícím momentem, je z přetrvávajícího stavu nervózní. Je to také velmi hladké a rafinované, i když se nikdy necítí rychle. Otočte se na automatickou převodovku CVT a to je zdůrazněno - téměř nepřetržité zrychlení trvá na tom, že se někdy zvykne a při kopnutí motoru to zní napjaté. Pushing také vidí spotřebu paliva rychle stoupá. Ale jakmile zvyknete na charakteristiky CVT a necháte ji měnit samotné poměry, je mnohem příjemnější řídit než manuál. CVT je ve skutečnosti mnohem efektivnější než příručka při vypnutí motoru a CO2 se velmi lehce sníží na 210g / km.
Interiér
Interiér Nissanu je logicky rozložen - pokud je to trochu prostý - a kvalita stavby je špičková, s měkkým dotykovým plasty a dobře tlumeným rozváděčem. K dispozici je také dostatek úložného prostoru s velkou odkládací schránkou a slušnými kapsami na dveře, zatímco standardní Visia model získá standardní multifunkční volant. V zadní části je slušné množství nohy, přestože střecha se svažuje dolů směrem k zadním dveřím. Headspace je stále přijatelný, avšak ve srovnání s konvenčním hatchbachem,…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Je navržen tak, aby kombinoval agilitu a pohodlí hatchbacku se silou a praktičností SUV. Qashqai je alternativou Nissanu k standardnímu pětidveřovému hatchbacku. Spoustu lidí určitě zvítězilo vzorec. Moderní, robustní a dobře přizpůsobené, ve skutečnosti nejsou mnohem vyšší než standardní hatchbacky jako Ford Focus nebo Volkswagen Golf. Určitě vypadá jako přechod a ramenní řada a zkopírované zadní okna na větší Nissan Murano. Interiér není tak nezapomenutelný - místo toho se Nissan rozhodl pro…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Velmi pohodlná přední sedadla s dobrou jízdou. Cítil se dobře postaven. Silný Renault pochází z dieselových motorů dCi. Vyšší jízdní poloha a dobrá viditelnost.
- Zadní sedadla nejsou tak prostorná, jak byste očekávali. Mohlo by dojít k havárii nad otvory na větších kolech. 2.0 problémy s filtrem pevných částic. Některé problémy s kvalitou. Nepřijatelně vysoká míra poruchových přenosů CVT.
80%
Nissan Qashqai na prodej
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 99 600 km
- Cena
- 279 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 184 957 km
- Cena
- 169 900 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 232 140 km
- Cena
- 99 900 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 35 196 km
- Cena
- 359 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 196 498 km
- Cena
- 209 900 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 140 500 km
- Cena
- 145 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 129 000 km
- Cena
- 219 999 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 68 000 km
- Cena
- 239 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 35 196 km
- Cena
- 359 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 124 224 km
- Cena
- 191 000 Kč