Interiér Nissanu je logicky rozložen - pokud je to trochu prostý - a kvalita stavby je špičková, s měkkým dotykovým plasty a dobře tlumeným rozváděčem. K dispozici je také dostatek úložného prostoru s velkou odkládací schránkou a slušnými kapsami na dveře, zatímco standardní Visia model získá standardní multifunkční volant. V zadní části je slušné množství nohy, přestože střecha se svažuje dolů směrem k zadním dveřím. Headspace je stále přijatelný, avšak ve srovnání s konvenčním hatchbachem, jako je Ford Focus, máte pocit, že je to hemmed - největší problém je, že silné C-sloupy a malé zadní stěny omezují zadní viditelnost. Převodový tunel také zpomaluje prostor, pokud sedíte ve středním sedadle. Je škoda, že Nissan nedělal s zadními sedadly nic chytřejšího. Jsou vybaveny standardním dělením 60/40, ale když se záhyby sklopí dolů, základny se nerozkládají dopředu, takže není možné vytvořit plochou podlahu. Ale navzdory výšce Qashqai není bootování tak snadné. Dveře zavazadlového prostoru se neotvírají dostatečně vysoko, zatímco kapacita 410 litrů nemůže odpovídat mnoha hatchbackům. To znamená, že zatěžovací plocha je široká a poměrně dlouhá. Vyšší řidičská pozice určitě připomíná SUV a znamená, že viditelnost vpřed je vynikající, ale sedadla nemají podporu. Sedadlo řidiče má však působivý rozsah nastavení a jeho výška může být zvýšena až o šest palců. Volant je výškově nastavitelný a nastavitelný, ale nezastaví přístroj. Facelifted modely od roku 2010 mají další úložné prostory s novým krytem na základně centrálního klastru, který je ideální pro mobilní telefon nebo iPod. Navíc u verzí s pohonem dvou kol (kde není k dispozici volič ALL-MODE) je nový prostor pro parkování vstupenek, klíče apod. Umístěný mezi sedadly těsně za řadicí pákou. Standardní vybavení (po revizích roku 2011): Visia má systém ESP, který je nyní také standardem všech modelů plus Bluetooth, elektrický posilovač řízení, interiérové osvětlení jantaru, sklopná zadní sedadla 60/40, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, výškově nastavitelné sedadlo řidiče , přední loketní opěrka, elektrická okna, klimatizace, hnací počítač, CD stereo a aux zásuvka pro MP3 přehrávače, 16palcová kola z lehkých slitin a černá kliky a zrcátka. Modely Acenta mají sedadlo řidiče s bederní opěrkou, volantem pokrytým kůží, automatickými světlomety, stěračovými senzory, tempomatem, parkovacími senzory, elektricky sklopnými vnějšími zrcátky, plně automatickým dvouzónovým systémem ovládání klimatizace, šesti diskovým autochangerem , 17-palcová kola z lehké slitiny a obložení kabiny v grafitu s technickými detaily fólií. n-tec staví na Acenta s Nissan Connect, zcela novým integrovaným zvukovým, navigačním a komunikačním balíčkem. Poskytuje plnou konektivitu s externími audio přehrávači a mobilními telefony a zahrnuje satelitní navigaci a reverzní kameru. K dispozici jsou také 18palcové slitiny s černou a stříbrnou povrchovou úpravou, panoramatická skleněná střecha, zadní sklo na ochranu osobních údajů, stříbrné střešní nosiče ze saténu, saténové stříbrné dveře a hliníkové pedály. K dispozici je také možnost Chrome Pack, která obsahuje rukojeti dveří chrome, obložení chromových mlhových světel a chromové boční lišty na vnějším panelu a vstupní a zadní dveře a kobercové rohože uvnitř. Modely Tekna také získají systém Nissan Connect plus xenonové světlomety, systém reproduktorů Bose, inteligentní klíč, kde lze vůz zamknout nebo odemknout a motor nastartovat, aniž by měl klíč opustit kapsu nebo kabelku.
80%