Pulsar majors na pohodlí spíše než ostrá manipulace a to určitě jezdí dobře, vyrovnat se s drsnými silnicemi a výmoly. Je to také působivé na dálnici, kde bude plavat ve velmi uvolněné přírodě a díky nízkým hladinám hluku jak z pohledu motorů, tak i celkového hluku z vozovky. Je to beznadějné auto, které řídíte a snadno zaparkujete ve městě díky dobré viditelnosti. Tam, kde to není tak silné, je přes rohy. Řízení je poměrně dobře vážené, ale je umělé a postrádá agilitu jiných hatchbacků, jako je SEAT Leon, a není tak zájem o ohyby. Čelní rukojeť může být lepší a zatímco odpružené zavěšení je dobré pro pohodlí, znamená to i značný vzhled karoserie v rozích. Zatímco to není v žádném případě be-all a end-to vše pro rodinný hatchback jako je to, znamená to, že Pulsar je nudný řídit. Samozřejmě to není prioritou pro každého a Pulsar se vykoupí v jiných oblastech. Všechny hlavní kontroly jsou dobře vážené a posun na šestistupňové převodovce má odměňující pozitivní působení. V Pulsaru jsou od startu k dispozici pouze dva motory - nafta a benzín. Naštěstí jsou oba velmi dobré, ale je to 1,2-litrový DIG-T, který nejvíce zapůsobí. Navzdory své skromné velikosti produkuje 115 koní a skutečnost, že jde o turbodmychadlo, znamená, že má slušný točivý moment 190 Nm, který je k dispozici z nízkých otáček. Má dobrou dychtivost dolů, takže je ideální po celém městě, a přestože se může vyčerpat po vyšších otáčkách, přitahuje poměrně dobře, což je více než vhodné pro jízdu na dálnici. Ve skutečnosti při rychlosti asi 70 km / h se cítí velmi klidná a uvolněná. To nemá kůži konkurenčních motorů, jako je 1.2 TSI Volkswagenu, ale je to neuvěřitelně rafinované, přestože se tvrdí, že ekonomika je 56,5mpg. Další možností je diesel s objemem 1,5 dCi s výkonem 110 koní. Pokud překrýváte delší vzdálenosti, je to nejlepší volba díky oficiální ekonomice 78,5 mpg, zatímco emise CO2 ve výši 94 g / km znamenají, že není zaplacena žádná roční daň z automobilů. Stejně jako u benzinového motoru je dCi ve vozidle Pulsar velmi tichý, s malým vibracím přes spojkový pedál nebo do kabiny, a to i při tahu z nízkých otáček. Standardně je dCi vybavena stejnou měkkou šestistupňovou manuální převodovkou jako DIG-T, ale v současné době neexistuje žádný automatický vznětový model, jediný je XTronic CVT na 1,2 litru. Všechny modely Pulsar, s výjimkou vstupní úrovně Visia, jsou standardně dodávány s nouzovým systémem nouzového brzdění Nissan. Stejně jako systém Active City Stop Ford automaticky zabrzdí brzdy, pokud rozpozná pomocí radaru, že dopad je nevyhnutelný a řidič nereaguje.
60%