Pulsar má dlouhý rozvor, který je nejen dobrou zprávou pro komfort jízdy, ale také působivým vnitřním prostorem. Ve skutečnosti má Pulsar nejvzdálenější nohu pro všechny hatchbacky této velikosti s určitou značnou rezervou. Nissan říká, že je to ještě víc než sedan, jako je BMW řada 3, a rozhodně to cítí. Dokonce i se sedadlem řidiče až na doraz může vysoký dospělý pohodlně sedět za sebou. Spolu se všemi prostory pro nohy je také spousta prostoru pro výšku a široké otvírací dveře usnadňují přístup k zadním sedadlům. Přestože se těmi s mladšími dětmi v autosedačích může stát těžší dosáhnout zepředu, protože zadní sedadla jsou tak daleko vzadu. Interiér vozu Pulsar je zcela jistě pevný a dokonale hotový, takže i přes nevýraznou konstrukci je to velmi pohodlná kabina, díky čemuž jsou dobře navržené sedadla a drobné detaily, jako je spousta odpružení na područkách dveří. Nissan udržuje věci jednoduše s snadno čitelnými číselníky, jednoduchými ovládacími prvky klimatizace a intuitivním multifunkčním volantem. Nejsou to nejmodernější konstrukce a některé prvky interiéru Nissanu jsou trochu pozdější, jako jsou spínače zastrčené pravým kolenem, ale věci se díky 5palcové barevné obrazovce na středové konzole zlepšují, plus je zde nový, více moderní zobrazení výletů mezi dvěma hlavními číselníky. Tekna a n-tec modely se daří ještě s impozantním systémem NissanConnect, který má 5,8-palcový displej s navigací. Obsahuje také integraci DAB a smartphone, ale nejužitečnějším prvkem je monitor Around View. To používá malé kamery kolem auta projevit 360 degreen ptačí perspektivy na barevnou obrazovku. Je ideální pro parkování v těsných místech, jako jsou vícepodlažní parkoviště nebo malé paralelní prostory. Pulsar má poměrně velké boty o objemu 385 litrů - přibližně stejně jako Hyundai i30 - se širokým otvorem. Zadní sedadla se skládají rovně, což je užitečné, ale v bootě nejsou žádné užitečné páky, což znamená, že jste nuceni opřít se o to, abyste vytáhli rukojeti, které jsou sotva uživatelsky přívětivé. Standardní vybavení od startu Visia má 5palcovou barevnou obrazovku, ovládání na volantu, klimatizaci a Bluetooth. Acenta má nouzové nouzové brzdění vpřed, automatické osvětlení, stěrače citlivé na déšť a systém vstupu bez klíčů Nissan i-Key. n-tec přichází s 17palcovými hliníkovými koly, ochranným krytem pro soukromí, barevnou reverzační kamerou, kontrolkami LED a systémem NissanConnect 2, který integruje inteligentní telefony a Google Send-to-Car. Tekna dodává ochranný štít Nissan, který zahrnuje detekci pohybujících se objektů, varování při odjezdu z jízdního pruhu a varování před nevidomou.
60%