40%
Obsah
Řidičské dojmy
Má špičkovou kvalitu jízdy, takže si dobře neuvědomujete špatné silniční povrchy, které by se dostaly přímo do vašeho zadního sedadla v první generaci Jazzu. Řídí a ovládá dobře, ne brilantně. Gearchange je dobrá (hlavně proto, že je stejná jako stará Micra). Je to dost chytrý s motory o objemu 1,2 nebo 1,4 litru (mezi nimi se moc nehodí: 1,2 je sladší, ale 1,4 má trochu větší grunt). Cílem je dobře, přes rozdíly mezi přiblížením provozu a vaší stranou silnice. Bobble na vrcholu světlometů…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Uvnitř je palubní deska hezká s tím, že na ni připomíná druh kůže. Volant je správné velikosti. K dispozici jsou chytré držáky pohárků a skladovací prostory všude. Modely up-spec mají retro spínače ve tvaru slonoviny, jako je Nissan Figaro před deseti lety. Posuvné zadní sedadlo, které dává více prostoru pro nohy nebo zavazadla na úkor druhého, jako jsou Renault Twingo a Toyota Yaris. Obrovský skrytý odnímatelný koš pod sedadlem spolujezdce, jako je Suzuki Wagon R. A masivní odkládací skříňka na rukavice se zásuvkou, někde pro lahve, někde pro všechny překážky, které nosíte v autě. Dokonce i dvířkové kapsy jsou přemýšleny, takže pokud je použijete k ukládání map, rukojeť zastaví převrácení mapy. Systém Intelligent Key je stejně jako systém Mercedes Benz S Class. Stačí, když se k vozidlu dostanete do kapsy a odemkne to, což je velmi užitečné, pokud jsou vaše ruce plné. Chcete-li spustit, stačí položit nohu na brzdu (pro bezpečnost) a zapnout spínač. K dispozici je také automatický start: ne CVT, jako je stará Micra, ale konvenční čtyřtaktní převodovka Jatco, která je levnější a levnější než CVT. Rád bych vám také uvědomil, že když zadní sedadlo sklouzne dopředu, aby bylo zajištěno větší množství zavazadlového prostoru a sklopení opěradel sedadel, polštáře sedadel nejsou. Tak jako v případě nové Mazdy 2, nemůžete dosáhnout perfektně rovnou podlahu.
Recenze automobilu
"Ahhh ... roztomilý, je to jako dítě." To byly slova mých manželů, když poprvé zachytila zmrzačenou novou Nissan Micru. Chytrá holka. Okamžitě to shrnula. Ostatní malé hatchbacky se snaží být elegantní, jako je model 206. Nebo stylové, jako Ibiza. Nebo retro, jako C3. Nebo pevná, jako Polo. Nebo praktické, jako Jazz. Nebo prostě efektivní Fordy, stejně jako Fiesta. Ale je to první, kdo si na takový sladký a přátelský vzhled, že ženy chtějí obejmout to. Budou muset mít kamenné srdce,…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Roztomilý "baby" jako vypadá. Není příliš odlišné od modelu Fiat 500.
- Ne moc místa na zadních sedadlech a úschovna zavazadel. Je těžké se dostat do zadní části 3-dveřových dveří. Elektřiny mohou selhat. Drahé chyby zejména s ABS. Vážné selhání může způsobit, že se po 7-10 letech zbaví.
40%