V sadě Juke není široký výběr motorů, ale ty, které jsou k dispozici, vyhovují tomuto funky crossoveru. Pokud však budete chtít pohon všech čtyř kol Juke, je k dispozici pouze s nejlepším benzínovým motorem DiG-T o objemu 1,6 litru, který vyvíjí 190 koní a 240 Nm točivého momentu. Používá turbodmychadlo a přímé vstřikování, aby poskytlo výkon, který byste očekávali od motoru o objemu 2,5 litru, avšak ekonomika je špatná, a to i vzhledem k výkonu a dosahuje průměru 37,2 mph s vysokými emisemi při 175 g / km CO2. Překvapivě je, že model 4WD je dodáván pouze s automatickou převodovkou CVT. Zjevně smysl pro to, že je CVT, je, že bude trvat déle a měl by znamenat, že je extrémně bezpečný v zasněžených a ledových zimních podmínkách. Není to zvlášť sportovní na cestách a ani se necítí neuvěřitelně rychlý, ale dá se do sportovního módu a hýbe se podél venkovských uliček a dobře se táhne, když se připojí k dálnici nebo dvojí vozovce. Motor DIG-T je k dispozici se šestistupňovou manuální převodovkou s pohonem 2WD a očekává se, že je ekonomičtější než verze 4WD s nárokovanou ekonomikou 40,9mpg a emisemi 159g / km. Pak je zde standardní benzinový model o objemu 1,6 litru, který funguje bez jakýchkoliv fanoušků turbodmychadel, ale stále vyvíjí 117 koní a průměrně dosahuje průměrně 44,8 koní s emisemi 147 g / km CO2. Získá pětistupňovou převodovku s pěkným posunem. Pro ty, kteří dělají delší cesty, má 1.5 dCi nejvyšší smysl. To je hlavně až do hodnoty spotřeby paliva 55,4mpg a emise CO2 134g / km, ale také díky silnému tažnému výkonu díky 240Nm točivého momentu, který pomáhá kompenzovat mírný výkon 110PS a znamená to skvělé pro bezproblémovou jízdu na dálnici . 17-palcová kola s pneumatikami 215/55 R17 jsou nejmenším profilem, který je k dispozici u modelu Juke a v kombinaci s poměrně dlouhým odpružením a dobrými sedadly, kvalita jízdy je docela dobrá. Juke se stále dobře zachází v zákoutích s decentním řízením a dobře kontrolovaným tělem. Grip úrovně jsou také dobré a ačkoli to není vzrušující řídit, je to nenáročné a pohodlné. Modely s pohonem dvou kol mohou někdy bojovat o to, aby se při urychleném urychlení z křižovatek našly rukojeť na mokru, ale model 4WD je neuvěřitelně stabilní a cítí se zasazen na silnici. V roce 2014 byl Juke revidován s některými významnými změnami pod kůží. Kvalita jízdy je mnohem vylepšená a Juke je mnohem rafinovanější než předtím, což ulehčuje delší jízdu. Nissan přidal motor 1,2 DIG-T a je to nejlepší model v řadě. Je to všestranný motor díky dobrému rozšíření točivého momentu, který dosahuje rychlosti 190 Nm. 1.2 je doma ve městě nebo na dálnici, i když pro vyšší rychlosti předjíždění a zkroucení tras, budete muset změnit rychlost nebo dva. Změna rychlosti je ale hladká a přesná, takže to není žádný problém ani na temperamentním pohonu. Emise jsou 129 g / km, což je přiměřené modelu s benzínovým pohonem o výkonu 115 koní, zatímco oficiální ekonomika je 50,4 mph. Nissan pokračovala po zbytek řady motorů vedle nové verze 1.2, což znamená, že je naftový motor o objemu 1,5 litru, benzín s objemem 1,6 litru o objemu 1,6 litru, 1,6 litrový benzín s objemem 117 koní a 1,6 litrový přeplňovaný benzín s výkonem 190 koní. Ty prošly menšími vylepšeními, aby snížily emise a zlepšily úsporu spotřeby paliva. Může se jednat o high-crossover crossover, ale Juke je stále dobrá zábava. Ovládání je dobře vážené a je málo, jak se tělo protahuje po rohu, a to i při zatlačení. Existuje spousta uchopení, takže pro nadšené řidiče se toho hodně líbí. To znamená, že Nissan pracoval na pozastavení, aby se lépe přizpůsobil, takže při nízkých rychlostech se aktualizovaný Juke pohybuje poměrně dobře přes výmoly a nárazy.
60%